Bölüm92 Ev mi Savaş Alanı mı

1.2K 134 21
                                    

Eve geldiğimde beklediğim bir manzarayla karşılaştım. Samuel evde uçarak geziyor ve abilerim kılıçlarıyla onu takip ediyordu.

Ama sorun peşlerine taktıkları askerlerdi. Heyy neden orduyu eve doldurdunuz?

Gerçekten bunlar... Küçük çocuklar bile böyle davranmıyor.

-İlahi seviye ateş büyüsü ejderha.

Bu şekilde evdeki herkesin dikkati üzerimde duran kıvılcımlara baktılar. Upps sanırım evi mahvettim.

-Siz ne yapıyorsunuz!

-Elise o Samuel denen kişi başlattı. (Theodore)

-Haa yalan söyleme ben yapmadım sen başlattın(Samuel)

Böylece herkes bir ağızdan konuşmaya başladı.

-Hepiniz o lanet olası çenenizi kapatın yoksa...

Herkes bir anda dondu.

-Sen Samuel evi düzelt ve siz dışarı çıkın. Abilerim kılıçlarınızı koyun ve Samuel'le yardım edin. İşiniz bitince 3'ünüzüde ofisime bekliyorum.

Böylece hepsi kardeş kardeş geçinmeye başladılar ve evi düzelttiler. Gerçi Samuel tek seferde halledebilirsin ama adaletli olmalıyım değil mi?

Bir süre sonra 3'üde başları önde odama geldiler. Mahkeme modu aktif.
Carl söze girdi.

-Suçlular Samuel, Ezekiel ve Theodore dük tarafından yargılanmak için öne çıkın.

Hepsi aynı anda adım attılar.

-Baylar yüce mahkemenin önünde sadece doğruları söyleyeceğinize yemin ediyor musunuz?

-Evet.

-O zaman bay Ezekiel lütfen ne olduğunu anlatın.

-Teşekkürler. Ben kardeşimle salonda oturuyordum ve içeri Samuel girdi. İlk başta kimse konuşmadı ama sonra Samuel Theodore'a ne okuduğunu sordu. Oda romanın adını söyledi. Ama sonra.. sonra o kalpsiz adam ona spoiler verdi.

Dun dun duuuuun.

-Her hangi bir karşı fikri olan.

-...

-Öyleyse devam edin.

-Sonra Theodore haklı olarak kılıcını çekti ve diğeri dedik 'beni o oyuncaklamı öldüreceksin'. Sonra ona vurdu böylece savaş başladı.

-İtiraz ediyorum Sayın yargıç! İtiraz ediyorum! İlk o bana vurdu ben değil.

-Mahkeme salonunda sessizlik! Sayın dük ne düşünüyorsunuz?

-Ahem, görgü tanıkları yok mu?

-Evet Majesteleri hemen geliyorlar. Hizmetçi Emma ve Şövalye Jake lütfen olanları anlatın. Emma söze başladı.

-Samuel ona spoiler verdi bence bu cezasız kalmamalı ama Theodore ona kılıcıyla vurmaya çalıştı.

Şövalye konuşmayı devraldı.

-Evet ama kılıç ona değmedi bile. Kılıç kendisine geri sekti.

-İtirazı olan? Peki askerler nasıl geldi?

Emma:

-Onları Ezekiel çağırdı.

-Ama haklı sebeplerim vardı!

-Bir kişi daha sesini yükseltirse herkes ceza alacak. Dük karar verdiniz mi?

-Ceza hukuku kararnamesinin 3005. Bölümünün 633. Fırkasının 7839. Sayfasının 364. Maddesine göre...

Dun dudun dududun

-Hepiniz 3 günlük oda hapsine çarptırıldınız.

-Elise bunu abilerine yapamazsın hapse girmek için çok genciz.

-Be.. Bende en azından genç gösteriyorum. Bunu bize yapamazsın!

-Muhafızlar sürükleyin!

-Ahhhhh...

Böylece o gün 3 günahkar ağır bir cezaya çarptırıldı. O gece ülkedeki herkes bir çığlık duyduğunu söyler.

_______
Yazar:Villainesssss

Pişman olma sırası artık sizdeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin