Vardığımızda sabah yeni aydınlanıyordu. Hemen komutan Milo'nun yanına gittik.
-Komutan!
Kapıyı şiddetle açtım. Ahh demek kapıyı çarpmak böyle hissettiriyor.
-Demek bahsettiğiniz ilk bölüm bu.
-Evet durum nedir?
-Duvarlar yıkılmak üzere askerlerimizin yarısı savaşamaz durumda ve onlar gerçekten çok fazlalar.
-Anlaşıldı. Cesar senden bölgeyi taramanı istiyorum.
-Peki leydim ama tam olarak ne arıyorsunuz.
-Güzel nokta. Bana düşman askerlerinin bulunduğu en yoğun noktaları tespit et.
Böylece Cesar duvara doğru yol almaya başladı. Manasıyla etrafı kontrol etmesi oldukça kolay olsa gerek.
Komutan Milo orta yaşlı iri yarı bir adam. Eskiden savaş alanlarında bazı başarılara imza atmış böylece halktan olsa bile bir komutan olarak atanmıştır.
-Kaptan 4 gün daha dayanmalıyız 2 bölüm o zaman varacak lütfen bana kalan kişi sayısı silah ve diğer şeyler hakkında bilgi verin.
-O zaman başlayalım.
Durum raporunun bitmesi üzerine Cesar içeri girdi.
-Cesar harita üzerine noktaları işaretlerimisin?
Cesar noktaları işaretledi. Bu da ne! Bizi sayı fazlalıklarından yararlanarak 3 uzak bölgede sıkıştırmışlar.
Artı içeri sızan kişiler içeriden baskı yapıyor. Dayanamamız normal. Hemen asker dağılımına başladık.
En zor durumda olan bölgeye ben ve 35 asker atmandı. Diğer bölgeye Cesar ve 25 asker gönderilirken son bölgede 40 asker vardı.
Bir kaç saat uyuduktan sonra savaş alanına gittim. Duvarın üzerinde durdum ve etrafı süzdüm.
Bu bölgede toplam 10 okçumuz var. Bilerek buraya az okçu aldım çünkü ben buradayım.
Güneşin kendini açığa çıkarmasıyla bir hareketlilik başladı. Karşı taraf bize doğru koşarken herkes işaretimi bekliyordu.
3..2..1
-Yüksek seviye ateş büyüsü yayılma! Herkes okları atın!
Oklar karşı tarafın askerlerinin üzerine yağdı yaptığım büyü çok mana harcasada başlangıç için mükemmel hamle.
Oklar bir yere dedikleri anda benim çizdiğim yörüngede yayılmaya başladılar.
Böylece düşmanlarla aramıza ateşten bir bariyer kuruldu. Bir sürü kişi oklarla olurken bazılarıda yanarak öldü.
Daha süvarileri salladım yoksa onlarda yanardı. Bu ateşi bir süre daha tuttum bu sayede askerlerimiz düşmanın etrafını sinsice sardı.
Güzel! Elimi kaldırdım ve aşağı doğru havayı keserek indirdim. O sırada alevler kayboldu ve aynı anda bizim askerlerimiz saldırmaya başladı.
Okçular oklarını çekti ve askerlerimizin ortaya sıkıştırdığı düşmanı öldürmeye başladı.
Yenilgiye düştüklerini fareden düşman geri çekilmeye başladı. Ve ordumuz onları takip ediyordu.
Burada bir yanlışlık var bizi düzlüğe çekmeye çalışıyorlar! Orduya geri çekilmesini emrettim ama düşman çoktan harekete geçmişti.
Lanet olsun!! Kılıcımı kana bulama zamanı. Bu hareket kullanabileceğim tüm manayı alacak.
Kılıcımı manamı akıttım askerlerimiz önümü açmaya başladı ve onları ortada birleştirmeye başladı ama şimdilik bu onlar için zor.
-Yüksek seviye hava büyüsü kasırga.
Kılıcımı tüm gücümle savurdum. Bu büyü kılıcımdan çıktı ve şiddetlenerek karşıya ilerledi. Öldürme oranı düşük olsada çoğu askeri ağır yaralayacak yada uzağa savuracaktır.
Ahh ben bittim. Hemen bir güç iksiri içtim. Hala bir sürü asker geride kaldı. Etrafıma baktığımda duvarın askerlerinden ve benim askerlerimden çoğu kesilmişti.
-Pozisyon büyük ayı!
Bu kodlardan biri. Büyük ayı kodunda askerler 4 gruba ayrılır ve okçu grubu ortada durur.
Sonra sıra benim koruma büyüsü yapmamla devam eder.
Daha yeni İksir içtim ancak orta seviye büyü yapabilirim ah. Kalkanı kurdum ve yan taraflarda bulunan 2 grup harekete geçti.
Okçular oklarını gerdi ama ateş etmedi.
2 grup çatısırken ok atma emrini verdim veoklarla birlikte 3. Grup harekete geçti. Düşman ağır bir darbe daha aldı ve bu sefer gerçekten geri çekilmeye başladı.
Ahhh bu şey... Tatile gitmek istiyorum neden nedeeen!
______
Yazar:Villainesssss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pişman olma sırası artık sizde
Historical FictionKaranlıkta çok zaman geçirdi. Artık o bile ne kadar olduğunu bilmiyordu. Sonuçta hiçbirşeyi değiştiremedi. 4. kez yine soğukta yalnız başına gözlerini kapattı. Elise 5. kez gözlerini açtığında bu sefer aynı hatayı tekrar etmeyecekti. Artık yaptığı...