Bölüm66 2. Bölük

1.4K 153 17
                                    

2. Bölük vardı. Bu bizim için çok iyi artık daha cesur olabiliriz. Ordunun tamamının gelmesine 5 gün var.

Dün olanlar beni korkuttu. Marcel gerçekten korkunç biri. Bu yüzden hepimiz yerleştik ve saldırıyı bekledik. Ama o gün hiç saldırı olmadı.

Bu işte bir gariplik var. Diğer gün akşama doğru bile çıt yoktu. Haha demek sen bizim gelmemizi istiyorsun.

Belli ki bir tuzak ama bir söz vardır ava giderken Av olmak. Marcel avımız kim sen mi ben mi?

Hazırlandım ve yanıma Cesar'la Edmund'un aldım. Kai burda kalıp ne olur ne olmaz diye orduya bakmalı. Komutan be kadar güçlü olursa olsun jetonu biraz geç düşüyor.

Ormanda küle dönüştürdüğüm kamp alanına doğru ilerledik. Arada bir durup manayla çevreyi kontrol ettik.

Vardığımızda biri orada duruyordu.

-Haa gerçekten burada bekliyordun.

-Elise geldin 2 gündür burada bekliyorum.

-Çok cesursun seni öldüreceğimden korkmuyor musun?

-O kadar kolay öleceğimi düşünüyor musun? Neden biraz konuşmuyoruz?

-Peki istediğini söyle.

-Ahh ama başkalarının önünde söylemeye utanıyorum.

-Tsk Tsk bu kişilik, peki bana bir zarar gelmeyeceğine dair bir kanıt ver.

-Elise biz bir Savaştayız elbette sana zarar vereceğim.

-O zaman yalnız kalamam.

-Ama söyleyeceklerim seni ilgilendiriyor.

-Cesar, Edmund biraz geride durun onun yanına gideceğim.

-Ama Majesteleri!(Edmund)

-Hey hemen buradasınız değil mi?

-Bir şey olursa hemen saldır.(Cesar)

Ona yaklaştım ve aramızda sadece iki metre kaldı.

-Ne söylemek istiyordun?

Ne diyecek? Reenkarnasyonla ilgili bir şey mi biliyor? Hayır bu imkansız o zaman Savaşla ilgili veya sırlarımdan birini mi biliyor!

-Benim kadınım ol.

Ben:   :0

Çokta uzakta olmayan Cesar ve Edmund:    :0

Ormanda gizlenen suikastçiler:   :0

-Helen cevap vermene gerek yok zaten bana çoktan aşıksın değil mi? Utangançlığın geçene kadar bekleyebilirim.

Bu p*ç neden bahsediyor!? Demek bir narsisttin haha.

-Sana aşığım öyle mi?

-Evet.

Blegh.

-Ahem. Bunu nereden çıkarttın acaba?

-Bana aşık olmayan bir kız var mı?

Bu psikopat! Yazar neden buraya hep değişik kişilikli kişileri doldurdun ahh.

Böyle kişilerle direkt olarak konuşmalısınız. Aynen böyle.

-S*ktir git. :)

-Beni sevdiğini bil... Ne?

-S*ktir git. Tekrar söyleyeyim mi?

-Hayır neden beni istemiyorsun?

-Önce sen cevapla neden beni seçtin?

-Güzelsin, güçlüsün ve statünde yüksek yani bana layık olmaya en yakın kadınsın.

Haha hahahaha

-Ahem, neden bu savaşı erkenden bitirmiyoruz?  Buz büyüsü yüksek seviye buzdan heykel.

O sırada tüm orman:   :0

Yaptığım büyü onu buzdan bir robata dönüştürdü etkisi 3 saat sürecek.
Ama tek bir sıkıntımız var. Bu adam orman suikastçi doldurmuş ahh.

Hemen güçlendirme iksiri içtim ve hepimiz sırt sırta verdik. Biz 3 kişiyiz ama onlar 20 kişi. Normal asker olsalardı öldürmesi kolay olurdu ama bunlar eğitimli suikastçiler.

Hemen etrafımızı sardılar. Efendilerine bir yere götüremeyeceklerini anladıklarında büyüyü yapan kişiye yani bana yöneldiler.

Sonuçta ben ölürsem büyü bozulur. Savaş başladı. Cesar büyüyle bize kalkan yerleştirdi. Ama bu büyü gücünü hızlı tüketecek acele etmeliyiz!

Bir süre sonra Carl kalkanı kaldırmak zorunda kaldı. Uhh Edmund! O kişi onu öldürecek!

Hemen oraya koştum ve saldırıyı önledim.

-Edmund dikkatli ol.

-Teşekkürler Majesteleri.

- Buradan kaçmalıyız Cesar sen Edmund'u alıp ışınlan!

-Hayır seni burada yalnız bırakamam!

-Efendileri büyüme bağlı ve bu büyü benim gördüğüm zararı aynı şekilde ona iletiyor.

Yalanlaaaar.

-!

Cesar hilemi gördü ve ışınlandı.

-Şimdi baş başa kaldık. Bana zarar verirseniz oda zarar görür ve ölürsem...

Böylece beni bıraktılar ama yolumu açmadılar. Öyle mi?

Hemen bıçağı kendi boynuma dayadım.

-Ya ikimizde ölürüz ya da çekilirsiniz!

Bu olaydan sonra hemen duvara döndüm. Onlar yol boyunca bizi takip ettiler. Hala hayattayım.

Bir oyuncu olmalıyım ahh.

______
Yazar:Villainesssss

Pişman olma sırası artık sizdeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin