Bilincimi toplamaya başladığımda çok farklı bir yerdeydim. Huy kaçırıldımmı?
Sanmıyorum öyle olsaydı bağlı olurdum ve bu ortamda ne?
Ayağımın altındaki yer bir anda yok oldu ve kendimi boşlukta buldum.Sonsuz bir boşluk. Karanlıktı, korkunçtu o zaman bir ışık gördüm. Oraya doğru yüzdüm. Işığa ulaştığımda bulutlardan oluşmuşa benzeyen bir yerdeydim.
Etrafıma bakınırken kafamda bir ses duydum.
-Elise
Bu ses nereden geliyor. Kafamı çevirmeye başladım ama kimse yoktu.
-Ben buradayım.
-Sen kimsin? Neredeyim ben?
Önümde çok parlak bir ışık parladı. Efsanevi bir şey bekliyordum açıkçası ama karşıma bir kedi yavrusu çıktı.
Vay o çok tatlı. Kediyi tuttum ve sevmeye başladım.
-Ne yaptığını sanıyorsun!?
-Ahh kedi konuşuyor.
-Ben tanrıyım normal bir kedi değil?
-Pfft öyleyse bende, bende Zeus'um.
-...
-Dur sen ciddisin? Yani beni bu çukura atan şerefsiz sen misin?
-Ahem ben hala bir tanrıyım. Ama evet seni buraya ben getirdim.
-O zaman beni eve geri gönder. İlk hayatımın olduğu yere.
-Bu imkansız.
-Neden? Buraya getirebiliyorsan geri de gönderebilirsin!
-O vücut çoktan öldü.
'öldü' bu kelime korkutucu olsada benim için tüm umutlarımın yok oluşu anlamına geliyordu.
Haha yani burada sıkışıp kaldımmı?
-Neden, neden ben?
-Ruhun zayıftı.
-Ne, en azından dünyayı kurtarmalısın falan demeliydin.
-Hayır demek istediğim şu. Ruhunun zayıf olması demek acı çektin demek ve bu yüzden bu bedene en uygun olan sendin.
-Yani bu yüzden zaten kötü olan hayatımın içine tamamen edeyim mi dedin!?
-Seni buraya getirme nedenim mutlu olmanı istememdi. Normalde Alice'nin vücuduna koyacaktım ama teknik aksaklıklar oldu.
-Harbiden de sorumlu bir tanırsın. Beni iyi dinle bana hiç birşey vermedin bu yüzden ben de seni kabul etmeyeceğim.
-Hoo gelecekte seni burada bekliyor olacağım. O zaman gelince..
-Dur neyden bahsediyorsun? Heyyy....
Gözlerimi açtığımda çoktan sabah olmuştu. Bu neydi rüyamı gördüm. Hayır dur bir dakika ben ne gördüm?
Sanırım yine saçma bir rüya. Dışarıda önceki geceyi andırmayan sıcak bir güneş parlıyordu.
Neyse bu gün çok işimiz var.
______
Yazar:Villainesssss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pişman olma sırası artık sizde
Historical FictionKaranlıkta çok zaman geçirdi. Artık o bile ne kadar olduğunu bilmiyordu. Sonuçta hiçbirşeyi değiştiremedi. 4. kez yine soğukta yalnız başına gözlerini kapattı. Elise 5. kez gözlerini açtığında bu sefer aynı hatayı tekrar etmeyecekti. Artık yaptığı...