Bölüm177 Toplantı

509 60 2
                                    

Muhteşem. Plan hazır olduğuna göre devam edebiliriz.

Her şey tamamken prens bizi çağırdı. Ben ve Cesar yanına gittik. Tabi lily'yide yanımda aldım.

İçeri girmeden önce Cesar'la yüz yüze geldik. Şimdi yüzyıllarca geliştirilmiş en kızgın ateşlerle pişirilmiş ve Uludağ'ın tepesindeki karlarla yaptığım erikli...pardon oyunculuk becerilerimi ortaya çıkarma zamanı.

-Cesar yoksa prens seni de mi çağırdı?

-Evet leydim. Sanıyorum siz de aynı sebepten buradasınız.

-Mhm. O zaman içeri girelim mi?

Yavaşça kumaşı kaldırdık ve içeri girdik.

Selamlaşmadan sonra oturduk. Cesar bir şeylerin yanlış olduğunu hissetmiş gibi sordu.

-Neden diğerleri çağırılmadı?

-Onlar birazdan burada olacaklar.

Prens onu ikna etmeye çalıştı ben de sesli bir şekilde lily'ye emir verdim.

-Lily bize çay getirir misin?

-Evef majesteleri.

Samuel çoktan planı anlatmaya başlamış olmalı.

Sessizce oturduk. Cesar'ın bir gözü kapıdaydı. Böyle kötü bir oyunculukla nasıl daha önce anlamadık?

-Cesar bu aralar çok soğuk davranıyorsun bir şey mi oldu?

Biraz konuşmalıyız. İlk önce durdu ve yüzüme baktı.

-Leydim ne olabilir ki hala mahallenizin dost canlısı büyücü adamıyım.

Anlıyorum. Bu cümleden sonra benim dünyamdan geldiğine inanabilirim.

Ya da yakında paralel evrenlere falan açılıp kötüleri kurtarmaya çalışsa bile anlarım ki burada aynı şeyi yaptı ama şimdi kurtardığı kişiyi satıyor.

Çok geçmeden lily içeri girdi. Önce bana çay servis etti. Prensi açık bir şekilde görmezden mi geldi o?

Bu kız gerçekten cesur. Kimin hizmetçisi ahh.

Sonrasında lily Cesar'a döndü. Ama sonra ayağı takılmış gibi döne döne düştü ve çaylar Cesar ve prensin üstüne döküldü.

Sonra lily gün gizlice bana dönüp muzaffer bir gülümseme gönderdi.

Gerçekten mi!? Kraliyet ailesinin camını yakmaktan idam edilebilirsin!

-Be..ben çok üzgünüm sanırım hala ordu şartlarına alışamadım ve bira başım dönüyor.

Bu yüz ifadesi ve mimikler. O benim kızım! Evet evet o ortada duran benimki!

Prens karanlık bir bakışla döndü.

-Dük Castillo en az sizin kadar cesur hizmetçiniz var.

-Teveccühünüz.

Lily sen de mi?

Bunun bir iltifat mı olması gerekiyor? Neden kendimi gömülmüş gibi hissediyorum?

-Dük izninizle üzerimizi değiştirip gelelim.

Sadece onları çıkarsanız da sıkıntı olmaz biliyorsun... Tabi ki bunu dışarıdan söylemedim.

-Amanın ne duruyorsunuz gidin ve üstünüzü değişin.

Prens için yedek bir kıyafet hazırlanmadı ama adamda para var her şekilde yanında bir sürü kıyafet vardır.

Onlar çıktılar ve çadırda yalnız kaldım. Öyleyse etrafı karıştıralım!

_________
Yazar:Villainesssss

Bu arada o iki şifreli metin dışında. Bundan sonrakiler de anahtar kelimeyi vereceğim maksat fantezi olsun.

Pişman olma sırası artık sizdeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin