Bölüm81 Partide

1.2K 137 6
                                    

Kallion'un yanına gidip selamdım.

-Majesteleri.

-Elise sonunda döndün ha.

-Evet öyle görünüyor.

-Zayıflamış gibisin orada sana yemek vermediler mi?

- :'(

-Hahaha. Tamam üzülme. Peki bugün kime şaka yapacağız!?

-Saat 3 yönü.

-O kişi...

-Evet kız kardeşim.

-Sana ne yaptı?

-Eski bir hikaye.

-Plan ne?

-Misillemeye ne dersin?

-O zaman buna şaka denmez.

-Evet haklısın. İkisine ilaç atsak.

-Onu çoktan 5 kez yaptık.

-Sihirle ayağını kaydırak.

-7 kez yapıldı.

-Ahh tüm sosyeteye şaka yaptık yeni bir şeyi nasıl bulacağız!?

-Bir tane var.

-...!

Plan basit ama güzeldi. Alice uzun zamandır ilk kez dışarı çıktı yani önceki olaylar unutuldu. Şimdiki ise onu tamamen Leo'ya bağlayacak.

Plana göre ona doğruluk iksiri vereceğiz. Doğruluk iksiri o kişinin yalan söyleyememesini sağlar.

Bu suikastçilerde bir işe yaramaz çünkü ne kadar işkence ederseniz edin ağızlarını açmazlar ama burada bu imkansız.

Kardeşimin yanına gittim. Leo orada değildi.

-Alice.

-Abla!

-Alice davranışlarına dikkat etmelisin.

-Evet abla, nasılsın?

-İyiyim bir dakika sen bize birer içki getir!

-Abla buna gerek yoktu.

-Ahh hiç olur mu uzun zaman sonra kardeşimi gördüm en azından bir kadeh kaldırmak isterim.

Garson elbette önceden ayarlanmıştı.
Getirdiği içkilerin ikiside iksiri içeriyor ama bu düşük seviyeli İksir bana etki etmeyecek.

-O zaman yeniden buluşmamıza.

-Evet abla.

İçkileri diktik ve konuşmaya başladım. Arkadan Leo'nun geldiğini görebiliyordum.

-Alice evliliğin nasıl gidiyor?

-Biraz fazla stresli sürekli evde kısılıyım ve sürekli eni taciz ediyor.

Arkadaki Leo'nun yüzündeki ifadeyi ne siz düşünün ne de ben söyleyeyim.

Alice o anda sanki kendi dediğine gibi ağzını kapattı.

-Boşanmak mı istiyorsun? Veliaht prens nasıl?

-Aslında benim için bu daha iyi olur.

Vay canına yakında bir cinayet olabilir.

-Ahh Alice böyle şeyler dememeli sin sadece şaka yapıyordum. Peki gerçek amacın ne?

-huh?

-Sosyetede nereye ulaşmak istiyorsun? En derin sırların ne?

-Ben tabi ki herkesin üstünde olmalıyım. O koltuk zaten benim olmalıydı ama benim yerime senin gibi bir kızı aldılar. Bana tepeden bakanlara ödeteceğim!

-Ama ben senin ablan değil miyim?

-Haa seni hiç öyle kabul etmedim sadece benim için yukarı çıkmak için bir basamaktın.

O saçmalamaya devam ederken insanlar ona iğrenç bir ifadeyle baktılar.

Onu çok seven ablasına ihanet etti. Kocasını beğenmiyor. Vesaire vesaire.
İlacın etkisi geçiyor olmalı ki Alice bir anda ne olduğunun farkına vardı.

-B.. Ben öyle demek istemedim. Sadece şaka yapıyordum hehe. Şaka evet şakaydı.

Leo artık dayanamıyor olacakki onu kolundan tutup dışarı sürükledi. İşte bu istediğim manzara.

Olanlardan üzgünmüş gibi dışarı çıktım. Halkın kahramanına ihanet ettin. Ahh bu çok hoş halkın kahramanı ha. Artık halka açık idam yapamazlar.

Gerçekten o en kötüsü. Balkona çıktım ve prens peşimden girdi.

-Heyy bu biraz fazla değil miydi?

-Sence öyle miydi?

-Aranızda ne geçti bilmiyorum ama bunun basit bir şaka olması...

-Kallion aramızda olanlar basit şeyler değil. Bilmediğin şeyler hakkında yorum yapma. O bana birkaç hayat borçlu bu kadarı hiçbir şey.

Parti sona ererken yorgunluktan ölüyordum. Gerçi hiç dans etmedim. Buranın ana karakteri olmalıydım!

Neyse o kadarda önemli değil sadece bu tatlılar önemli. Ahh sizi çok özledimmm!

_______
Yazar:Villainesssss

Bir dahaki bölümde prensin bakış açısından olacak. Yarın sabaha kadar bekleyin artık.

Pişman olma sırası artık sizdeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin