Leo dışındaki tüm erkek Başroller Alice'nin gerçek yüzünü biliyor yani şimdilik benim yanımdalar.
Dün Dükle bir anlaşma yaptık. Ona nişanlanmayı teklif ettikten sonra söyledim.
Ona Alice'nin bir güzellik olduğu ve gören erkeklerin onu takip edeceğini ve onu bırakabileceğini söyledim.
Bana bunu önlemenin yolunu sordu. Tamam bunun cevabı çok basitti. İtibarını mahvet ve sonra onu düklükten çıkartma.
Yardım etmesi karşılığında 100 yıllık barış sözleşmesi imzaladık. Bu büyülü bir sözleşme yani Fosd Dükalığı bana veya Castillo Dükalığına zara veremez.
Heyecandan gözü dönmüş olmalı ki aslında Castillo dükalığının Ford Dükalığına bir şey yapamayacağına dair bir madde yok.
Yani buna barış sözleşmesi desem de daha çok Leo'yu avucuma hapsetmekle ilgili.
Peki bu çok güzel. Bu hayatımın garantisi. Büyülü belgeler yok edilemez. Yani çalınsa bile etkisi hala geçerli olacaktır.
Ben şık bir takım giydim. Aslında şimdi bakınca bende en az Alice kadar güzelim. Eskiki halim bunu nasıl göremedi?
Neyse baloya en son ben Alice ve Leo girdik. Bu gün prens, Cesar, ben ve Leo onun itibarını yok edeceğiz!
İçeri girdiğimizde herkes kardeşime bakıyordu. O gerçekten bir meleğe benziyor.
Prense selam vermek için yanına gittik.
-Castillo dükü Veliaht prensi selamlar.
Aynı şeyi Leo'da yaptı. Ama Alice selamlamadı. Evet bu kırılgan gözüken karakterin özelliklerinde.
biri.Kitapta ondan kimseye boyun etmediği hatta imparatorun önünde bile böyle olduğu söyleniyordu.
Arkasında onu destekleyecekler olsaydı sıkıntı olmazdı ama şimdi..
-Siz Alice Castillo olmalısınız.
-Evet o benim prens..
-Elise ona hiç görgü öğretmediniz mi selamlamadı bile bilmiyor mu?
-Üzgünüm prens ama onu sokaktan yeni getirdim lütfen onun kabalığını affedin.
Zarif bir şekilde özür diledim. Salondaki herkes onun ne kadar kaba olduğundan bahsediyordu.
-Alice çabuk ol ve selamla.
-Abla istemiyorum.
-Alice o kim biliyor musun?
Etraftan dedikodu sesleri yükseliyordu. Alice sonunda dayanamadı ve dişini sıkarak eğildi ve selamladı.
Sonrasında elime bir kadeh aldım ve konuşmaya başladım.
-Herkesin bir dakikasını alacağım. Ehem, bu benim kardeşim Alice. Bildiğiniz üzere uzun yıllar önce kaybolmuş ve sokakta yaşamıştır. Yani onun bilgisizliğini ve saygısızlığını lütfen gelecekte maruz görünüz.
Evet ben iyi bir ablayım devam edin ve onu kötüleyin.
-Bugün buraya geldiğiniz için teşekkürler umarım eğlenirsiniz.
Şimdi herkes onun görgü kuralları bilmeyen bir alt tabaka olduğunu düşünüyor.
Görünüş çok şey ifade etse de kimse görgüsüz birini istemez.
Sıra ilk dansta. Alice henüz nasıl vals yapacağını bilmiyor. Orjinalde Leo'nun yönlendirmesiyle başarmıştı. Ama şimdi zor bir şarkıda iyi bir dansçıyla tek başına.
Leo şimdi ona yardım etmeyecek. Dans başladığında Alice bir sürü gözle görülür hata yaptı. Leo'nun ayağına kaç kez bastı ben bile sayamadım.
İlk dans sadece ikisi salonun ortasında yalnızken gerçekleşti yani tamamen re-zil-lik.
Şanstan sonra tekrar ortaya geçtim ve konuşmaya başladım.
-Size çok önemli bir haberim var...
_____
Yazar:Villainesssss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pişman olma sırası artık sizde
Historical FictionKaranlıkta çok zaman geçirdi. Artık o bile ne kadar olduğunu bilmiyordu. Sonuçta hiçbirşeyi değiştiremedi. 4. kez yine soğukta yalnız başına gözlerini kapattı. Elise 5. kez gözlerini açtığında bu sefer aynı hatayı tekrar etmeyecekti. Artık yaptığı...