Bu tür düz alanlarda yapılan savaşlar tamamen stratejiye dayanır.
Onlar şuan misilleme yaparak tepeyi ele geçirmeye çalışıyor. Normal de böyle durumlarda geri çekiliyormuş gibi yapıp etraflarını sarmak en mantıklısı ama tepeyi onlara veremeyiz.
Bu yüzden yapmamız gereken saldırmak!
Ordumuz da benden başka iki kraliyet büyücüsü var. Kallion elimdeki tüm büyücüleri gönderdi ve Cesar yarın ya da öbür gün varmalı.
İleri emrini verdim. Ordularında kaç tane büyücü var bilmiyoruz bu büyük bir dezavantaj.
Yapacak bir şeyimiz yok. Okçular arkada kaldı ve en önde atlı süvariler gitti. Arkalarından atsız şövalyeler vardı.
Onların dizilimine baktığımızda garip bir biçimde okçular ortadaydı. Tepeye ulaşmak için mi yapıyorlar?
Buna izin veremem! Yanıma on tane okçu aldım ve koruma kalkanı yaptım. Onlarla birlikte tepeye çıktık. Sonra aşağı inip bir kaç kere daha tekrarladım.
Bu bana bir sürü zaman ve manaya mal oldu. Diğer büyücülerden biri yüksek diğeri ilahi seviye ama hepimiz yukarı asker taşırsak ordu yalnız kalır.
Yukarı yeterince okçu taşıdığımda durdum. Benim ne yaptığımı gören Carlos tepeye asker gönderdi.
Okçuları birbirine yaklaştırdım.
-Yükses seviye buz büyüsü şekillendirme.
Altınızdan buz kütlesi çıktı ve bizi yukarı çıkardı. Bunu kırması kolay değil ve kimse buraya tırmanamaz.
Aşağı atladım ve ön saflara katıldım. Onların tepeye ulaşmasını engellemeliyim.
Öncelikle en fazla bir ilahi büyü yapacak manam kaldı. Çok fazla düşük seviye kalkan kullandım. Ve uzun süreli olarak kullandım.
Bu yüzden az manam kaldı. Şuan tepenin etrafına bir duvar yapmalıyım ama çok fazla asker var.
-Herkes tepedekileri uzaklaştırsın ve sorna oradan kaçın!
Herkes tepenin etrafını sardı. Sadece bizim ordu değil aynı zamanda karşı orduda orada hücum etti.
Garip olan şey karşı orduda henüz bir büyü sezemiyorum. Ama böyle bir savaşa büyücü olmadan gelmeleri çok saçma.
Burada bir bit yeniği var. Ama şimdilik tepeye odaklanmalıyım.
Carlos ön saflarda değildi. O korkak nereye kaçtı?
Kılıcımı salladım ve tepenin çevresindekileri öldürmeye başladım. Solunda Samuel bir ölüm makinesi gibi durmadan bir yeri kesiyordu.
Korkunç. Onun karşısında olmak istemem. Gerçi o zaman benim üzerimde gerçekten basit gitmiş olmalı.
Sağımda ise ikinci prens vardı. Şimdi bakınca onun da tekniği fena değil. Cassion nerede?
Etrafta gözükmüyor tepenin diğer tarafında olabilir.
Bu düz alanda tepeye sahip olmak çok önemli ama onlar büyücü bile kullanmıyor ya da henüz kozlarını göstermek istemiyorlar.
Gerçi prensin komutan olup geride durmadı da saçma.
Ne planlıyorsun Carlos de Hourben!?
________
Yazar:VillainesssssKardeşler bu gün eve girmeden maça gittim ve geldiğim gibi yazdım. Geç kaldım. Bir bölüm daha atmayı düşünüyorum. Diğer bölümde görüşürüz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pişman olma sırası artık sizde
Ficción históricaKaranlıkta çok zaman geçirdi. Artık o bile ne kadar olduğunu bilmiyordu. Sonuçta hiçbirşeyi değiştiremedi. 4. kez yine soğukta yalnız başına gözlerini kapattı. Elise 5. kez gözlerini açtığında bu sefer aynı hatayı tekrar etmeyecekti. Artık yaptığı...