Abilerim sürgüne gönderilmeden önce prens onlarla son bir görüşme yapmama izin verdi.
Onlar demir parmaklıklar arkasında zincirlenmiş hatta işkence görmüşler.
Ben bir azize değilim onları yeterince kez affettim şimdi onlara karşı hiç acımam kalmadı.Beni gördüklerinde bakışları çok karmaşıktı. Oyleki içlerindeki duyguları ben bile seçemiyordum.
Onlara baktım ve kıkırdadım.
-Abilerim nasılsınız?
-Elise daha ne istiyorsun bize yaptıkların yetmedi mi?
-Yetmek mi? Sizin şu an yaşadığını herşeyin milyon katını yaşadım ama artık bitti. Aşağılanmak nasıl bir his? Artık sıradan insanlardan bile düşük bir yerdesiniz hadi anlatın bana.
-Sen gerçekten bir şeytansın.
-Belki de ama bende ne olduğumu bilmiyorum. Size tam 4 hayatımı adadım...
-!
-Ve herseferinde sizin tarafınızdan öldürüldüm.
-Dur bu ne demek.
-Şimdi önemli değil. Size bir şans verdim. Sadece bırakıp gidecektim ama siz o kadar iğrenç davrandınızki beni buna zorladını. Umarım bir daha görüşmeyiz ne bu hayatt ne de bir sonrakinde.
-Elise dur ne demek istiyorsun
-Elise!!!
Onlarla artık işim bitti. Mutlu mu olmalıyım, ahh Bilmiyorum.
Bu olayların üzerinden çok zaman geçti. Dük çok hastaydı sanırım hasretten kaynaklanan bir durum.
Bende bu gün resmi olarak dük olacağım. Yani bu gün yetişkinlik doğum günüm.
Alice'den bir kaç ay önce doğmam büyük bir şans. Şimdi düşününce onun gelmesine 2 ay kaldı. Zaman hızla geçiyor.
Bu süre içerisinde çok şey oldu. Prensle soylulara şakalar yaptık. Cesar'dan yeni büyüler öğrendim hala seviye atlayamadım gerçi ama çok ilerledim.
Abilerim gittiğinden beri bana saygısızlık eden yok ve Dük Salvatore'u gerçek eşiyle tanıştırdım. Şuan bir kızları var ve adı Elise.
Kontesle yaptığım iş krallık boyunca bir çok şubeye sahip ve inanılmaz paralar kazanıyorum.
Garip olan şey başrol erkeğini hiç görmedim.
Durum itibariyle 2. Ve 3. Erkek Başrollerle iyi arkadaşız. Dük olunca 4. Başrol bana bağlılık yemini edecek. Ve ara sıra beraber antrenman yapıyoruz.
Tek sıkıntı erkek başrol de bu yol Ford düklüğünü devralacak. Onu yıkmam gerekiyor.
Ford düklüğünün elinde tuttuğu büyük bir güç var. Çünkü tapınakla hareket ediyorlar.
Ya da o psikopat Alice'yi bir yere kapatmıştı. Ya ben gönüllü olarak onları evlendirirsem. Böylece Dükle anlaşabiliriz.
Ama önce bu belgeleri halletmeliyim.
Rahatlamaya vaktim yok ah.______
Yazar:Villainesssss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pişman olma sırası artık sizde
Historical FictionKaranlıkta çok zaman geçirdi. Artık o bile ne kadar olduğunu bilmiyordu. Sonuçta hiçbirşeyi değiştiremedi. 4. kez yine soğukta yalnız başına gözlerini kapattı. Elise 5. kez gözlerini açtığında bu sefer aynı hatayı tekrar etmeyecekti. Artık yaptığı...