Askerler geldi ve bize birer at verdi. Biz alana döndüğümüz de beni şaşırtan olay 'ailemin' orada beklemesiydi.
Sanırım etrafta izleyenler olduğu için şov koyuyorlar. Dük biraz korkmuş gözüküyordu. Oyunculuk becerileri mükemmel der geçerim.
Modern zamanlarda olsaydı en büyük aktör olurdu. Kısaca bana iyi olup olmadığımı sordular sonra dinlenmelisin diyip gittiler.
Biraz uyudum. Çoktan avın 4. Günündeyiz. Ben bir ayı yakaladım yani bu yeterde artar, yaralarım daha iyilesmediği için dinlenmeye karar verdim.
Edmund sayesinde kimse rahatsız edemeden 6. Güne ulaştım. Gerçi kendisini biraz suçlu hissediyor gibi gözüküyordu. Ona sorun etmemesini kaç kere söyledim bende bilmiyorum.
Tören gününde en az Av avlayandan en çoğa doğru okundu ve avları aşamaları için sahneye çağırıldılar.
5. Küçük abim Theodore oldu. Adağını adayacağı sırada bana baktı ama sonra kafasını çevirip prensese verdi.
4. Büyük abim oldu. Oda aynı şekilde prensese verdi. Ne şaşırtıcı ama. Gerçi prenses krallığın tek prensesi olduğu için anlaşılabilir ama en azından biri bana verebilirdi.
3. Sir Kai idi ve Adağını başrolün kız kardeşine adadı. Şimdi düşününce sir Kai Alice gelmeden önce ona aşıktı.
Bu hikayede gecmesede burada uzun süre geçirdim anlarsınızya.
2. Başrol oldu. Bir dakika ne? Sadece 3 kurt ve tilkimi yakaladı? O zaman birinci...
Veliaht prens konuşmaya başladı.
-Bu yılın birincisi ve aynı zamanda Av kraliçesi Castillo düklüğünün prensesi Elise Castillo. Bir ayı yakaladı.
Ahh gerçekten böyle olacağını bilseydim ayının kafasını hiç getirmezdim.
Sanırım bu yıl bu kadar az Av toplanmasının nedeni suikast girişimiydi. Avları kesintiye uğramış olmalı.
Sahneye çıktım ve prens Av kraliçesi tacını başıma koydu. Ne kadar harika peri masallarindaki gibi mi diyeceğimi sandınız?
Pemrenses bana sanki yoluna çıkan çöpmüşüm gibi bakıyor. Bunu bende istemedim. Peki neden herkes bana bakıyor? Ow konuşma yapmalıyım.
-Ahem öncelikle ayıyı yakaladığım için kendime ve bana muhteşem bir yardım sağladığı için kılıcıma teşekkür ediyorum.
O sırada prens yanımda titriyordu.
-pfft.
-Aynı zamanda yeterince muhteşem olduğum için abilerime bu adağı adıyorum.
Prens yanımda koptu. Kahkaha sesini duyabiliyordum.
-Öyleyse bu yılın iki tane Av kraliçesi var.
Abilerimin suratlarındaki bakış tek kelimeyle muazzamdı. Utanmış olmalılar. Ama biz bir aileyiz yani en azından adağımı onlara adamalıyım değil mi?
Abilerim anons üzerine platforma çıktı hemen yedek taç getirildi ve ben de kafamdakini çıkardım.Prenses taçlarını kafalarına takarken fısıldadım.
-Sonuçta canım abilerim bana adak adamsa bile biz bir aileyiz bu yüzden size bir hediye vermek istedim.
______
Yazar:Villainesssss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pişman olma sırası artık sizde
Historical FictionKaranlıkta çok zaman geçirdi. Artık o bile ne kadar olduğunu bilmiyordu. Sonuçta hiçbirşeyi değiştiremedi. 4. kez yine soğukta yalnız başına gözlerini kapattı. Elise 5. kez gözlerini açtığında bu sefer aynı hatayı tekrar etmeyecekti. Artık yaptığı...