Durum nasıl bu hale geldi!? Marcel de en az benim kadar şaşkın görünüyordu.
İçeri giren kişi Kai'dı! Burada bir hata var sen Alice'ten hoşlanıyordun yani erkeklerden hoşlanıyor olamazsın yada Orijinale çok mu uğraştım?
Farkettiğime göre burada bir bl romanı dönüyor ve bende sanırım onları ayırmak isteyen kötü karakter oldum. Hey burada bile bu rolü almak biraz fazla değil mi?
-Onu senden aldığım falan yok... Sadece bana ne olduğunu anlatın.
Anlattıklarına göre bir gün Kai sarhoşken birlikte olmuşlar sonraki karşılaşmalarında Marcel askerler tarafından zorbalığa uğruyormuş ve kahramanımız Kai onu kurtarmış.
Bundan sonra sürekli karşılaşmaya başlamışlar ve ilişkileri gelişmiş şimdi ise birbirlerine sırılsıklam aşık olmuşlar. Benim buradaki rolüm ise...
Onları ayırmaya çalışan kötü kadın. Gerçekten mi!! Daha demin durdurmasaydım kim bilir daha ne drama lar dönerdi.
Onların aşık olmasında sıkıntı yok ama.. Cesar'la daha çok yakışıyorlardı. Ahem...
-Majesteleri ona neden ihtiyacınız var?
-Bu konu seni ilgilendirmiyor.
-Ama onu yalnız bırakamam!
Eğer o da yardım ederse fena olmaz. Sonuçta o bir başrol ve sevdiği kişinin düşmanını öldürmesi gerekir dimi? Ahh çok zekiyim.
-O zaman yardım etmek istiyorsan buna engel olamam. Ama sen aşkın uğruna bu tehlikeli yola atılmaya hazır mısın!?
Evet bu tam romanlardaki bilge karakterlerinkine benzedi.
-Evet onu için canımı bile veririm!
-Sir Kai bunu yapmayın ya size birşey olursa!
-Seni yalnız bırakmayacağımı biliyorsun...
Tamam beni yok sayabilirsiniz. Hmm Derek villada Marcel burada tek kalan Baron Timberlack'in kızı Selene.
O Veliahta aşık yani eğer ona Tanrıça yüzünden hiç bir zaman mutlu olamayacağını açıklarsam oda bize katılır.
Neredeyse tüm büyük kötüleri topladık. Merak ettiğim şey Kai gerçekten kötü tarafa geçecek mi?
Aslında bize kötü demek pek de doğru değil. Sonuçta Tanrıça bile bencil olabiliyor. Bizde mutluluğumuz için bencil olabiliriz.
Tanrıçayla olan savaşa ordu götürmem. Nedeni zaten pek işe yaramazlar hemde Tanrıça burada çok kutsal eğer bu hareketi biri duyarsa başımız kesilir.
Tatlı konuşmaları bitmiş gibi gözüküyor.
-Ahem. Hazırsanız ana binaya gidelim.
-Evet Majesteleri!
________
Yazar:Villainesssss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pişman olma sırası artık sizde
Historical FictionKaranlıkta çok zaman geçirdi. Artık o bile ne kadar olduğunu bilmiyordu. Sonuçta hiçbirşeyi değiştiremedi. 4. kez yine soğukta yalnız başına gözlerini kapattı. Elise 5. kez gözlerini açtığında bu sefer aynı hatayı tekrar etmeyecekti. Artık yaptığı...