Game 4

40 4 3
                                    

Strauss berhentikan tunggangannya dan mendekati kumpulan misteri tersebut dengan pedang di tangan.

Strauss: Saya Strauss Gelhorf dari Melbar Kingdom! Siapa kamu semua!? Atas arahan siapa kamu sedang kampung ni?!!

Ketua mereka yang berparut melangkah ke hadapan.

Craig Jurvenne
Level: 220
Class: [Summoner][Black Mage]
Wanted mage for murderer,robbery and rape
Title:
(Wanted Criminal)

Craig: Heh! Datang pun kau! Tak sangka kau berani datang seorang diri!

Strauss: Apa kau nak ha?!!

Craig: Takde apa. Cuma....nak ambik mayat kau je! Serang dia!

Lelaki berjubah lain keluarkan kristal dari poket mereka dan summon raksasa untuk serang Strauss.

Gopal,Ruby dan Saber yang memandang mereka dari jauh terkejut melihat orang bawahan Craig summon raksasa.

Ruby: Itukan....

Gopal: Skill milik mereka yang tergolong dalam class [Summoner] saja boleh buat.

Saber: Jadi class di sini sama macam dalam game.

Gopal: "Menakjubkan. Dalam masa yang sama,menghairankan."

Raksasa yang muncul adalah Salamander,Red Scorpion,Swift Hawk dan Liger. Semuanya level 150 ke bawah.

Craig: Kau akan kalah!

Strauss: Tak selagi jantung aku masih berdegup,aku takkan kalah!

Strauss meluru ke arah mereka tetapi dihalang raksasa yang disummon.

Strauss: Ini belum cukup untuk halang aku! Hiyargh!

Strauss merempuh semua raksasa dan sasarkan Craig. Craig menyeringai melihat Strauss.

Craig: Black Bullet!

BOOM!

Dan kita kembali ke masa sekarang.

Gopal: Huh,Strauss boleh tahan keras kepala.

Ruby: Untuk seorang manusia,dia bekerja keras lawan mereka.

Craig tembak Strauss dengan peluru hitam tetapi Strauss mengelak semuanya dengan mudah. Tapi dia tak dapat sentuh mereka selagi Craig tak berhenti.

Craig: Mana kau nak lari!?

Pasir di bawah Strauss berubah menjadi pasir jerlus. Strauss tak boleh bergerak dan Craig mengambil peluang menyerang.

Craig: Dark Arms!

Tangan hitam tajam meluru ke arah Strauss dan memegang dia. Strauss memandang Craig dengan muka serius.

Strauss: Kalau ini saja kemampuan kau,mengecewakan.

Craig: Apa kau kata?!

Badan Strauss diselubungi cahaya terang. Tangan yang memegangnya hilang menjadi debu.

Craig: Tch! Menyusahkan betul class [Holy Knight] ni!

GOPAL:  GAMES OF KINGWhere stories live. Discover now