Dret berada di tingkat atas,sedang memuaskan nafsu binatang dengan seorang pelacur. Dia pukul pelacur tersebut sampai gigi tercabut dan cedera teruk. Dia biarkan saja pelacur tu terbaring dengan keadaan yang teruk.
Dret: *jilat bibir* Uhihihihihihi~ Baru puas aku rasa.
Dret memakai bath robe dan berjalan keluar. Dia pergi ke bilik paling hujung dan masuk. Margaret yang diculik dibaringkan atas katil dan dipakaikan baju tidur yang nipis.
Dret: Hahahaha! Akhirnya kau kembali ke tangan aku perempuan tak guna! Tunggu aku-
AAAAARRRRGHHHH!!
Dret: Ha? Apa yang bising-bising di luar-
Dret buka pintu dan nampak pengawal yang diupah semuanya mati dan terbaring dalam lopak darah sendiri.
Dret: Apa? Apa yang jadi?!
TAP~ TAP~ TAP~
Bunyi tapak kaki perlahan mendekatinya buat dia semakin takut. Dia tutup pintu dan tahan dengan perabot.
Dret: "Apa yang jadi?! Macam mana mereka boleh mati!!?"
Pintu ditendang buka. Dret melihat siapa yang datang dan muka dia berubah seperti nampak hantu.
Sebastian: Oh? Di sini rupanya.
Dret: Hieee! Kau!! Macam mana kau masih hidup?! Kau sepatutnya mati di tangan mereka!
Sebastian: Manusia yang kau upah? Mereka terlalu lemah untuk saya bazirkan masa jadi saya datang ke sini.
Sebastian mendekati Dret dan rentap kolar baju dia.
POW!
Satu tumbukan diberikan pada dia.
POW!
Tumbukan lain diberikan ke arah badannya.
POW! POW! POW! POW! POW! POW!
Dret dicampak ke dinding setelah dipukul Sebastian. Sebastian angkat Margaret dan balut dia dengan selimut dan bawa dia keluar.
Dret: T-Thugghu dhulu! Hangan ingat kau bholeh lari dengan mhuah! Ahku knal shesheorangh yang bholeh hapuhkan kau!!
Sebastian: Oh ya? Siapa?
Dret: Thuanku fhuteri! Kau hangan ingat kau bholeh shelamah lepas apa kau bhua fada ahku!!
Sebastian: Nampaknya kamu belum sedar apa yang terjadi. Tak apalah, saya akan tunjukkan.
Dret diheret keluar oleh aura hitam berjalur emas Sebastian. Dia dicampak keluar dan nampak...
Dret: Afha!!!?!!
Bandar Vasdian kini kucar-kacir dengan kehadiran raksasa menyerang. Banyak bangunan dimusnahkan dan orang ramai berlari ke sana-sini menyelamatkan diri.
Dret: Afha.....Afha ah jadi ni?!
Saber: Aku dah sampai!!
Saber tiba di tempat Sebastian berada bersama sekumpulan haiwan hybrid di bawah kendaliannya.
Sebastian: Boleh kamu bawa Margaret pulang? Saya ada benda nak uruskan.
Saber: Okey! Oh ya,manusia yang kau tinggalkan pada aku tu...
Sebastian: Kenapa dengan mereka?
Saber: Mereka tak berapa sedap tapi sesuai dijadikan kudapan. Aku ada bawa balik sikit untuk makan tengahari.
Saber tunjukkan ahli Hexagrim yang kehilangan anggota badan. Ada yang hilang kepala.
Dret: Hieeee!!
Saber bawa Margaret kembali ke clan Royal Mafioso. Sementara Sebastian mengheret Dret pergi ke suatu tempat.
YOU ARE READING
GOPAL: GAMES OF KING
FanfictionGopal bermain permainan Virtual Reality (VR) bila dia secara tak sengaja termasuk dunia lain. Gopal: Aiyoyo!! Dengan bantuan NPC dan pengalaman dia,Gopal memulakan perjalanan menuju ke puncak sebagai raja teragung dan terhebat. Idea dari: Overlord