Game 42

23 4 0
                                    

Guarder berkumpul di bilik takhta setelah dipanggil Zero. Semua orang termasuk Gray dan Sebastian berkumpul di situ.

Dr.Green: Ada apa tuan Zero panggil kita ke sini?

Ruby: Dah tentu ada tugasan penting untuk kita!

Saber: Lepas kerja kau dekat pejabat, kau nak buat kerja lagi? Haih...

Ruby: Apa saja! Asalkan aku dapat berkhidmat untuk tuan Zero!!

Zero berjalan masuk ke dalam dan para Guarder tunduk padanya.

Zero: Bangun semua.

Mereka semua bangun. Margaret masuk ke dalam bersama sekeping surat untuk Zero.

Margaret: Maafkan saya,tapi ada surat untuk tuan Zero.

Sebastian: Surat? Dari siapa?

Margaret: Tiada nama penghantar. Hanya surat dan....

Margaret keluarkan beg kertas mengandungi syiling berwarna kelabu sebesar tapak tangan orang dewasa.

Margaret: Ini.

Zero: Ketepikan dulu. Saya ada perkara lebih penting nak dibincangkan dengan Guarder.

Margaret: *bow* Baiklah.

Margaret meninggalkan bilik tapi dia tinggalkan surat dan beg kertas pada Sebastian.

Zero: Saya baru terima notifikasi tentang EXP yang saya dapat selepas saya kalahkan askar La-Ritas Empire dan Zankro Theocracy. Dan,saya ada terfikir untuk berikan kamu semua ganjaran kerana setia bersama saya hingga sekarang.

Ruby: *terharu* Tuan Zero...!

Status Guarder terpapar di hadapannya. Gopal naikkan semua level mereka menggunakan EXP yang dia dapat. Setelah selesai,para Guarder merasakan kekuatan mereka meningkat berkali ganda.

[System Notification]
Non Playable Characters (NPC) of Royal Mafioso clan has leveled up to level 1000! Clanmaster Zero received a mystery gift and a bonuses of 30,000 EXP!!

Gopal: "Aik? Hadiah misteri? Jarang aku dapat hadiah misteri ni."

Sebuah kotak bersaiz peti sejuk muncul di hadapan Gopal. Dia buka kotak tu dan...

Gopal: Eh?!?

Frostbane Dragon AxeMythical Grade ItemDeal ice damage to opponent and increase ice based attack resistance

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Frostbane Dragon Axe
Mythical Grade Item
Deal ice damage to opponent and increase ice based attack resistance.  Area-Of-Effect (AOE) type weapon.

Gopal: Menakjubkan...

Saber: Urm...tuan Zero? Kami semua baru saja naik level. Dan...

GOPAL:  GAMES OF KINGWhere stories live. Discover now