Game 53

20 3 0
                                    

Gopal pakai Colossal Destroyer dan berlari ke arah mereka. Dia tumbuk tanah dan tanah bergegar dan terbelah dua.

Gopal: Tornado Spiral!

Pusaran angin gergasi terhasil dan menyedut askar raksasa ke dalam. Tiga bos raksasa memandang Gopal dari jauh.

Marre: Arahan tuan adalah muktamad. Kita mesti ajar mereka.

Raryus: Jangan lupa,dia tak keseorangan.

Raryus memandang Scurra dan K.Denark yang bersedia untuk membantu Gopal. Kenderaan perang dikawal dari jauh untuk membantu Gopal dan para Guarder bergerak keluar sebaik saja mereka diberitahu Pixel terdapat musuh muncul dan menyerang Gopal.

Ruby: Aku akan ajar sesiapa yang berani serang tuan walau seinci pun badan dia...!!!!!

Saber: Mari aku makan mereka!!

Gray: Jaga-jaga! Mereka bos raksasa dalam dunia game jadi level mereka lebih tinggi!

A.C.E: *suara robot* Aku akan uruskan mereka! Kau berdua lawan clanmaster Royal Mafioso dan Void Scavenger!

Marre terbang ke arah Gopal dan tangannya diselubungi api. Dia tumbuk Gopal tapi Gopal tahan tangan dia dan baling dia ke tepi.

Gopal: Bising.

Marre mendarat dan memandangnya tajam. Dia hasilkan pedang perak gergasi dan serang Gopal. Gopal tahan dengan Colossal Destroyer dan hentam Marre ke tanah.

Marre: Ugh...!

Sementara itu,Raryus hasilkan raksasa pasir dan serang Scurra. Scurra keluarkan pistol berkembar dari inventori dan tembak peluru hijau yang menukar raksasa pasir menjadi patung kristal.

Scurra: Medusa Sapphire Gun. Tak sia-sia aku habiskan masa main kat tingkat empat.

Scurra menembak Raryus namun Raryus lindungi dirinya dengan perisai angin. Tembakan yang dilepaskan terpantul ke tempat lain dan kristal mulai tumbuh seperti pokok.

Scurra: *sigh* Ini yang aku tak suka dengan bos raksasa macam ni.

Guarder membantu menentang raksasa lain yang keluar dari bulatan hitam.

Bronze: Quake Hammerfist!!

Tumbukan Bronze menggegarkan tanah. Gegaran yang terhasil sama kuat dengan gempa bumi dan membelah tanah. Gamma memecut laju ke arah Raryus namun dihalang A.C.E.

A.C.E: Lawan kau adalah aku!!

A.C.E keluarkan pelancar roket dari belakang dan tembak Gamma. Gamma mengelak roket yang ditembak dan tukar tangannya jadi gergaji rantai.

Gamma: Chainsaw Slash!

Gamma menyerang A.C.E. namun A.C.E bertahan dan tolak Gamma ke belakang. Carla dan Caramel angkat pedang dan hayunkan ke arah A.C.E. sekuat hati.

Carla: Warrior...

Caramel: Break...

C&C: Down!!!!

A.C.E. menahan pedang mereka berdua tetapi dia ditolak ke bawah dan jatuh. Impak serangan Carla dan Caramel menyebabkan tempat dia berpijak musnah dan dia jatuh.

A.C.E: Ugh...!!

Marre: Ha...!!!

Marre libas pedang gergasi pada Gopal namun Gopal bertahan dengan Colossal Destroyer dan elak. Dia berundur ke belakang dan Marre mengejarnya dan hayunkan pedang.

Gopal: Spatial Cage.

Marre terhenti di udara. Dia tak dapat bergerak,seolah-olah ada sesuatu yang menghalangnya.

GOPAL:  GAMES OF KINGWhere stories live. Discover now