Game 50

20 3 0
                                    

Scurra: Baiklah. Semuanya dah ada.

Scurra memeriksa inventori dia untuk pastikan dia bawa kelengkapan cukup untuk dia menentang Administrator.

Setelah itu,dia pergi ke bilik item dan ambil beberapa item dan masukkan dalam inventori. Dia kemudian teleport ke Royal Mafioso dan dapati terdapat kenderaan perang berada di hadapan pintu masuk clan.

Scurra: Kenderaan perang? Wow.

Zappa: Scurra!

Zappa dan Zalarea berjalan ke arahnya.

Scurra: Kenderaan ni....milik Gopal?

Zalarea: Haah. Dia ada banyak kenderaan macam ni.

Zappa: Tapi,kau kena bersedia kalau dia bawak.

Scurra: Dia memandu dengan bahaya?

Z&Z: *nod*

Scurra: Kalau macam tu,dia kena duduk belakang. Kau reti pandu kereta?

Zappa: Err....lesen aku dah mati...

Zalarea: Aku takde lesen.

Scurra: Aku ada.

Zalarea: Jadi kau lah yang pandu.

Scurra: Hm...

Gopal: Korang!

Gopal berjalan ke arah mereka dengan menunggang Tempest Rhino.

Zappa: Kau pergi mana?

Gopal: Aku bawa dia ni pergi jalan-jalan kejap.

Gopal turun dari Tempest Rhino dan hidupkan kenderaan perang. Dia nak duduk di tempat duduk pemandu tapi dihalang Scurra.

Scurra: Apa kata aku yang bawak?

Gopal: Kau pasti?

Scurra: *nod*

Gopal: Okey,aku tak kisah. Aku duduk belakang.

Zappa: *bisik* Yes...!!

Mereka semua masuk dalam kenderaan perang dan tutup pintu. Scurra pegang stereng dan tekan pedal minyak. Namun,kenderaan itu tak bergerak dan kekal di situ. Tempest Rhino berjalan balik ke kandang dan tidur.

Zappa: Kenapa kita tak bergerak lagi?

Gopal: Kau tak tarik brek tangan.

Mereka memandang tuil di sebelah tempat pemandu. Ada lima tuil dan setiap satunya kelihatan sama.

Zalarea: Okey....yang mana satu brek tangan?

Gopal: Yang tengah-tengah.

Scurra: Okey...

Scurra tarik brek tangan dan kenderaan perang bergerak pantas menuju ke Zankro Theocracy. Sebaik saja mereka pergi,perisai clan dihidupkan dan semua senjata diaktifkan. Clob memandang mereka pergi dari jauh dan buat keputusan untuk ikut mereka

Zappa: Apa rancangan kita sekali lagi?

Scurra: Kita berjumpa dengan Administrator,kalahkan dia dan keluar dari permainan ni.

Zalarea: Tapi....macam mana kita nak kalahkan dia?

Scurra: Hm....

Gopal: Kita kena musnahkan karakter yang dikawal Administrator bukan? Atau kita cuma perlu pisahkan dia dari sistem permainan ni.

Zalarea: Macam mana kita nak buat macam tu...?

Gopal: Itu....aku tak tahu.

Scurra: Tak apa. Kita fikirkan sama-sama.

GOPAL:  GAMES OF KINGWhere stories live. Discover now