Game 62

12 3 0
                                    

Sejurus selepas Gopal menghidupkan semula Card Gacha Tablet dan Medal Mine Bank,dia pergi ke Calamity Fortress dan bertemu Scurra dan beritahu dia yang dia nak....

Scurra: Kau seriuslah sekarang ni?

Scurra memandang Gopal yang sedang duduk di kawasan perkuburan,membaca katalog setiap pemain yang ditanam di situ.

Gopal: Aku serius. Ini akan bantu kita untuk menjatuhkan Administrator.

Scurra: Macam mana?

Gopal: Adalah. Nanti aku cakap. Macam mana dengan persiapan kau?

Scurra menunjukkan beberapa patung sebesar rumah membawa meriam ke arah kaki hadapan Calamity Fortress bersama beberapa kotak bom.

Gopal: Menarik......tapi aku kena baca semua katalog yang ada di sini.

Scurra: *shrug* Ikut kaulah....

Scurra meninggalkan Gopal keseorangan di situ. Gopal terus membaca katalog setiap pemain yang ada dengan teliti.

Sementara itu,Ruby sedang mengatur askar tulang besi yang dihasilkan Gopal untuk berperang dengan Administrator. Setiap askar tulang tergolong dalam kategori mereka sendiri dan semuanya ada api biru menyala di dada.

Ruby: Baiklah! Steel Death Warrior! Senang diri!!

Semua askar tulang meletakkan tangan di belakang. Sekumpulan raksasa putih bergigi tajam beratur dalam barisan. Saber memastikan mereka semua berada dalam barisan yang sama dengan semua askar lain.

Saber: Cukup ke semua ni Ruby?!?

Ruby: Belum lagi! Masih ada askar banyak yang kita perlu uruskan!!

Matthias berada atas salah satu menara istana,memandang Ruby,Saber,Niko dan Sebastian menguruskan askar yang dihasilkan Gopal.

Matthias: Seperti yang tuan Zero inginkan....

FLASHBACK

Gopal berada di hadapan kedua item. Dia sentuh kedua item tu dengan tangannya dan....

Gopal: Hm!

Kedua-dua item tu kembali hidup dan kad dan medal kembali dihasilkan. Kelihatan gambar raksasa tulang rangka dengan pedang dan senapang dihasilkan dengan banyak.

Gopal: "Baiklah! Masa untuk jalankan tugas aku sebagai Clanmaster!"

Gopal terus hasilkan kad dan medal dan agihkan kepada para Guarder. Dia kemudian hasilkan satu set kad dan medal dan berikan pada Zappa dan Zalarea.

Setelah itu,dia memanggil Ruby,Saber dan Sebastian untuk berbincang.

Gopal: Saya rasa kamu semua tahu kenapa saya panggil kamu bertiga?

Ruby: Adakah ia ada kaitan dengan kad dan medal yang tuan berikan pada kami?

Gopal: *nod* Saya nak kamu semua, para Guarder,untuk bangunkan tentera untuk kita berhadapan Administrator.

Sebastian: Bangunkan tentera?

Gopal: Ya. Saya dah hasilkan sebanyak mungkin kad dan medal untuk digunakan. Saya harap kamu semua boleh uruskannya sementara saya tiada di sini.

Saber: Ke mana tuan nak pergi?

Gopal: Saya akan pergi berjumpa Clanmaster Void Scavenger. Saya ada rancangan saya sendiri.

Ruby: Baiklah,kalau itu yang tuan inginkan! Kami akan laksanakan dengan sebaik mungkin!!

Setelah itu,Gopal terbang pergi ke Calamity Fortress,meninggalkan Royal Mafioso untuk seketika.

GOPAL:  GAMES OF KINGWhere stories live. Discover now