Barry menunggang kuda hitam bersayap menjauhi Vasdian.
Barry: Untuk alih perhatian,serangan ni sudah mencukupi. Sekarang,masa untuk kembali.
Barry bergerak meninggalkan Vasdian dan kembali ke tempat persembunyiannya.
Gopal dan Emeralda berada di gudang di Vasdian. Gopal memegang Star Dagger sambil dia cuba fahamkan situasi.
Gopal: "Macam mana ada item kat sini? Ada orang punya ke apa?"
Emeralda: Tuan Zero,serangan ke atas bandar dah hampir tamat. Patut ke kita pergi sekarang?
Gopal: Kejap.
Gopal mengubah penampilannya kepada Zero. Dia masukkan tangan dalam badan dan tarik keluar lendir biru.
Gopal: Devour.
Skill Devour,skill yang memakan semua benda yang diinginkan. Semua barangan yang ada di situ habis dimakan oleh skill Devour. Gopal masukkan balik lendir dalam badannya dan Star Dagger sekali sebelum berubah kembali kepada Zayn.
Gopal: Mari pergi!
Mereka berdua berlari keluar menuju ke luar bandar. Saber mendarat di sebelah mereka dan berlari bersama.
Saber: Tuan! Saya ada bawa balik manusia yang culik Margaret! Apa patut saya buat?!
Gopal: Suruh Dr.Green soal siasat mereka dan dapatkan maklumat. Bila selesai,kamu boleh buat apa kamu nak.
Saber: Baiklah nya~!
Saber melompat pergi dari situ. Mereka teruskan hingga sehingga mereka keluar dari bandar itu. Kebetulan,ada sekumpulan kesatria menunggang kuda menuju ke arah Vasdian bertembung dengan mereka.
Iroka: Berhenti! Kamu berdua nak ke mana?!
Emeralda: Kami pengembara dari Albira dihantar ke sini untuk hentikan serangan raksasa!
Zayn: Kamu semua adalah kesatria dari Melbar bukan?
Iroka Dariath
Level: 310
Class: [Spearman][Knight]
A knight from Melbar Kingdom
Title:
(Vice-commander)
Martial Arts:
<Spear Rain><Point Break>Iroka: Ya! Kami dihantar untuk menyelamatkan sesiapa saja yang masih ada!
Zayn: Kami tak jumpa sesiapa pun di dalam. Rasanya mereka semua larikan diri ke bandar berdekatan.
Iroka: Kalau begitu,mari ikut kami ke Albira! Kita perlukan seramai mungkin pengembara untuk hentikan malapetaka ni!!
Barry kini bergerak melepasi sempadan kerajaan Melbar Kingdom dan menuju ke La-Ritas Empire. Kuda yang ditungganginya memecut pergi ke arah empayar besar itu.
Barry: "Di sinilah tempat yang dijanjikan."
Barry berhenti di dalam hutan sebelum dia bertolak La-Ritas Empire. Dia turun dari kuda dan sebuah portal dibuka di hadapannya. Anais melangkah keluar bersama Johan dan portal ditutup.
Anais: Macam mana dengan bahagian kau? Dah selesai?
Barry: Sudah. Semua bandar diserang raksasa. Entah berapa ramai yang terkorban.
Johan: Kita ketepikan hal tu dulu. Kalau ikut rancangan,item yang kita nak dihantar ke Melbar Kingdom dan disimpan dalam salah satu bandar kan?
Anais: Winton akan dapatkan item tu dan kembali kepada tuan Scurra.
Barry: Tapi....ada sesuatu yang ganjil terjadi. Ada dua golem datang untuk menghalang aku semasa di Vasdian.
YOU ARE READING
GOPAL: GAMES OF KING
FanfictionGopal bermain permainan Virtual Reality (VR) bila dia secara tak sengaja termasuk dunia lain. Gopal: Aiyoyo!! Dengan bantuan NPC dan pengalaman dia,Gopal memulakan perjalanan menuju ke puncak sebagai raja teragung dan terhebat. Idea dari: Overlord