Game 20

25 4 0
                                    

Gopal: Pengembara?! Dari mana!?

Gopal baca status mereka untuk pastikan siapa mereka.

Rosana Blavana
Level: 290
Class: [Fighter]
Leader of rank-A adventurer party
Title:
(Loveable Leader)(Strong Girl)
Martial Arts:
<Limit Break>

Gralia Dertila
Level: 280
Class: [Ashes Mage][Archer]
Long range attacker for the adventure party
Title:
(Airhead)(Trap Expert)
Martial Arts:
<Arrow Rainfall>

Ronna Olmiet
Level: 270
Class: [Tank]
Shield of the adventure party
Title:
(Iron Muscle)(Suicide Tanker)
Martial Arts:
<Immovable Wall>

Kate Riezor
Level: 270
Class:[Tank][Fighter]
Hard-boiled fighter of the adventure party
Title:
(Swift Tanker)
Martial Arts:
<Shield Throw><Power Rush>

Dioroles Serviome
Level: 270
Class: [Gold Mage][Apothecary]
Potion and medicine brewer for the adventure party
Title:
(Capable Doctor)
Martial Arts:
<Knuckle Blast>

Gopal diam memandang status mereka. Mereka berlima membantu pengembara dan kesatria yang menentang gerombolan raksasa.

Emeralda: "Mereka mesti pengembara ranking tinggi! Mereka jauh berbeza dari Dolph dan kumpulan dia!!"

Gopal bertindak berlari keluar dan sertai pertempuran menentang gerombolan raksasa. Emeralda berlari di sebelahnya dengan memegang pedangnya.

Iroka: Tunggu dulu! Jangan tinggalkan posisi kamu!!

Gopal: "Tak boleh jadi ni! Aku kena tengok macam mana mereka lawan! Takut mereka tak gunakan skill dengan betul!!"

Emeralda: "Tuan nak tengok kebolehan mereka dan tentukan sama ada mereka boleh jadi ancaman atau tidak! Memang bijak!!"

Rosana: Rasakan...!!

Rosana hentam raksasa di hadapannya dan baling ke belakang dan menghempap beberapa raksasa kecil lain. Sementara Kate dan Ronna bertahan dari serangan raksasa, Dioroles gunakan skill dia sebagai support.

Dioroles: Shield Plate!

Shield Plate,skill untuk berikan perisai sementara pada seseorang dan hentikan beberapa serangan yang datang. Kate dan Ronna menyerang raksasa dengan perisai melindungi diri mereka.

Gopal menarik Fang Of The Wind dan libas ke arah gerombolan raksasa. Libasan angin terhasil dan membelah beberapa ekor raksasa. Rosana kagum melihat kekuatannya.

Rosana: "Hebat jugak dia ni."

Rosana berdiri membelakangi Gopal. Mereka sama-sama memandang raksasa di hadapan mereka.

Rosana: Aku Rosana,ketua kumpulan pengembara ni!

Gopal: Panggil aku Zayn! Jangan salah faham,aku tolong ni sebab aku tak nak ada apa-apa jadi semua orang dalam bandar!

Rosana: Samalah tujuan kita!!

Mereka menyerang raksasa dengan ganas. Iroka yang memerhatikan mereka terkedu melihat kebolehan Zayn dan Emeralda mengalahkan raksasa dengan mudah.

GOPAL:  GAMES OF KINGWhere stories live. Discover now