Game 68

16 2 0
                                    

Gopal,Scurra,Zappa dan Zalarea kini berada di tingkat tertinggi menara. Masa untuk mereka berhadapan dengan Administrator dan hentikan rancangan dia.

Notifikasi sistem muncul di seluruh menara,memberitahu semua yang ada tentang permainan terakhir Administrator.

Administrator: Mari. Korang ada dua jam je untuk tamatkan semua ni.

Zappa: Dan kami akan hapuskan kau!

Scurra: Tunggu.

Zappa: Ha...??

Scurra: Puppet Brawl.

Patung besi yang besar muncul di belakang Scurra. Scurra arahkan patung tu serang Administrator dan ia dihalang oleh senjata yang muncul di hadapan Administrator.

Administrator: *grin* Lambat.

Patung Scurra ditolak ke belakang dan dilibas menjadi dua dan jatuh tak bergerak. Gopal memandang senjata yang digunakan Administrator dan...

Gopal: Aerial Dome!!

Arus angin kencang menyelubungi mereka seperti perisai.

Gopal: Itu Gladiator Breaker!! Senjata yang digunakan midboss dalam event Advent Of Ragnarok!!

Zalarea: Hebat sangat ke item tu?!

Gopal: Itu Holy Grade Item! Dah tentulah hebat!!

Administrator: Boleh tahan. Kau kenal item ni. Macam mana dengan yang ini?

Lebih banyak senjata keluar dan meluru ke arah mereka. Gopal lindungi mereka dengan perisai angin sementara mereka fikir apa yang nak dibuat.

Scurra: Tak guna! Dia gunakan semua item yang pernah ada dalam game!

Gopal: Dia cheat!

Zalarea: Habis?! Kita nak duduk diam je?!

Gopal: Tak! Kita akan serang dia! Aku ada teknik baru yang boleh bantu kita kalahkan dia!

Scurra: Kau tak maksudkan....

Gopal: Ya. Benda yang aku buat di Calamity Fortress.

Zappa: Kalau macam tu,gunakan teknik baru kau!!

Gopal: Aku perlukan masa! Beberapa saat pun jadilah!

Zalarea: Kalau macam tu,biar kami uruskan dia.

Gopal hilangkan perisai angin dan mereka berpecah. Gopal melompat ke belakang dan Zappa dan Zalarea meluru ke arah Administrator.

Zalarea: Disintegration!!

Zappa: Beast Howl!!

Serangan mereka mengena Administrator. Administrator terseret ke belakang sambil kiub kuning yang melindunginya seperti perisai.

Administrator: Heh!

Tiba-tiba,Zappa dan Zalarea ditekan ke bawah oleh daya yang kuat. Mereka tak dapat bangun dan melekat di lantai.

Zappa: Apa ni...?!

Administrator: Terkejut? Aku rasa korang tak tahu tentang item yang aku ada.

Zalarea: Apa...?!

Scurra keluarkan pelancar roket dari inventori dan serang Administrator. Peluru yang ditembak ke arahnya bergerak ke arah lain dan meletup.

Scurra: Tch! Killer In A Box!

Kotak muzik gergasi muncul dan jatuh di atas Administrator. Administrator tahan kotak tu dengan sebelah tangan dan campak ke tepi. Badut mainan keluar dari kotak tu dan serang Administrator dengan gergaji rantai namun...

GOPAL:  GAMES OF KINGWhere stories live. Discover now