TINGKAT 90
Ruby,Saber,Sebastian,Gray,Johan dan Winton vs EndravenMereka berenam memandang Endraven yang jauh lebih besar dari mereka. Endraven memandang mereka tanpa bergerak seinci pun dari tempat dia berada.
Endraven: Nampaknya perlawanan tuan kita sudah bermula.
Ruby: Ya. Nampaknya macam tulah.
Endraven: Beritahu saya. Apa yang akan berlaku kalau tuan kamu menang?
Saber: Hmph! Dia akan takluk dunia ni dan jadi raja terhebat dalam sejarah!!
Endraven: Hoo.....menarik bunyinya. Tapi,ia tidak cukup untuk mengalahkan tuan.
Gagak hitam yang tak terkira banyaknya keluar dari muka dan bahu Endraven membentuk tangan hitam gergasi.
Endraven: Mari.
Tangan hitam itu menampar mereka tetapi,Saber menahan serangan itu dengan membesar dan menggunakan badannya sebagai perisai.
Saber: Ugh....
Sebastian mengeluarkan senjatanya dan meluru ke arah Endraven. Dia hayun pedangnya ke arah Endraven dan pedangnya tembus badan Endraven,seolah-olah dia memotong angin.
Endraven: Cubaan yang sia-sia.
Endraven halakan tangan ke arah Sebastian dan lembing hitam dengan mata merah keluar dari tapak tangannya. Sebastian mengelak serangan itu tetapi ada buaya hitam yang keluar dari bahu Endraven.
Endraven: .....
Sebastian: Coward Escapee!!
Sebastian bertukar halimunan dan menghilang. Dia muncul semula di hadapan Endraven dan matanya bertukar warna.
Sebastian: Jatuh!!!!
Skill Sebastian menyebabkan Endraven diserang daya yang kuat menolaknya ke bawah. Endraven bertahan dan lantai di bawahnya merekah.
Endraven: Devoid Point.
Ada lubang hitam terbuka di atas Sebastian dan di hadapan Endraven. Dia masukkan tangannya ke dalam lubang dan duri-duri hitam keluar dari lubang di atasnya dan menikam Sebastian.
Sebastian: Ugh..!!
Johan terbang ke arah Endraven dan tendang dia dengan kaki yang diselubungi api marak.
Johan: Ambik ni!
Endraven menahan tendangannya dengan sebelah tangan. Winton mara ke arahnya dan pedang di tangannya mengeluarkan aura hitam yang kemudian menyelubungi badannya.
Winton: Dead Debauchery!!
Serangan Winton meluru ke arah Endraven. Serangan itu memotong duri yang menikam Sebastian dan mengena kepalanya. Sebastian menghilang dan muncul semula agak jauh dari dia.
Sebastian: Ugh....terima kasih....
Serangan Winton ditahan oleh Endraven. Dia mengalihkan pandangan ke arah Winton dan sesungut sotong hitam keluar dari kedua bahunya dan menyerang Winton.
Winton masukkan pedangnya ke dalam lantai dan tengkorak yang banyak keluar dan menjadi dinding, melindunginya dari sesungut sotong.
Ruby tukar payungnya jadi sabit dan serang Endraven. Sabit tu mengena badannya tetapi tembus. Endraven memegang sabit Ruby dan tarik dia ke arahnya.
Ruby: Ergh..!!
Ruby membiarkan dirinya ditarik ke arah Endraven. Bahu kirinya mengeluarkan meriam dan dia tembak Ruby dengan meriam itu. Ruby menahan serangannya dan kedua belah tangannya bertukar menjadi kapak yang tajam. Dia belah badan Endraven namun hasilnya sama seperti sebelumnya; tembus badannya seolah-olah dia memotong angin.
YOU ARE READING
GOPAL: GAMES OF KING
FanfictionGopal bermain permainan Virtual Reality (VR) bila dia secara tak sengaja termasuk dunia lain. Gopal: Aiyoyo!! Dengan bantuan NPC dan pengalaman dia,Gopal memulakan perjalanan menuju ke puncak sebagai raja teragung dan terhebat. Idea dari: Overlord