Gopal berada di tingkat UG7 dan menuju ke bilik paling hujung. Pintu besar berwarna merah,hitam dan putih ditolak buka. Apa yang ada di sebalik pintu adalah....
Gopal: Haaaa......inilah dia. Vault.
Walaupun Royal Mafioso ada Treasury yang menyimpan semua harta dan kebanyakan item yang dikumpulkan,tetapi Vault merupakan tempat simpanan semua item gred tinggi dan berharga.
Item dalam game F.L.O.W diberikan gred bermula dari:
Legend Grade>National Grade>
World Grade>Holy Grade
Mythical Grade>Celestial GradeItem yang terdapat dalam Treasury hanyalah Legend Grade dan National Grade sahaja. Manakala item dalam Vault bermula dari World Grade hingga Celestial Grade.
Gopal memandang item yang tersusun kemas di tempat yang disediakan.
Gopal: "Baguslah. Semua item yang dikumpulkan dengan penat lelah kita disimpan dan dijaga dengan baik BoBoiBoy,Fang."
Gopal memandang item yang besar yang menghasilkan kad dan medal dengan jumlah yang banyak.
Card Gacha Tablet
Celestial Grade Item
Create an infinite amount of card 24/7 everyday. This item can be controlled manually.Medal Mine Bank
Celestial Grade Item
Create all kind of medal with different effect,ability,skill,being and so on.Gopal: Sepanjang 8 tahun bermain, hanya ada 300 Holy Grade Item dan 80 Mythical Grade Item. Tapi kedua-dua item ni merupakan Celestial Grade Item kebanggaan kita.
Terdapat platform terapung di sana sini. Vault dijaga oleh salah seorang ahli Royal Mafioso tetapi dia bukannya Guarder. Dia datang sebagai bonus sebaik saja pemain berjaya dapatkan Card Gacha Tablet.
Protector Cain
Level: 880
Class: [Guardian]
HP: 79 000 000/79 000 000
MP: 77 000 000/77 000 000
STR: 60 000 000/60 000 000
AGI: 52 000 000/52 000 000
Title:
(Card Gacha Tablet Guardian)
(Swift Dealer)Cain melutut di hadapan Gopal.
Cain: Tuan Zero. Terima kasih kerana datang ke sini.
Gopal: Tiada masalah. Pixel tanya saya apa patut dibuat dengan kad dan medal yang kita ada.
Cain: Tentang itu....tunggu sebentar.
Cain tarik kotak berisi pelbagai jenis medal. Gopal memeriksa medal yang dikumpulkan dan semuanya dalam keadaan baik.
Cain: Medal yang dihasilkan selama ni disimpan dengan rapi. Tapi saya tak tahu apa nak buat dengan semua ni.
YOU ARE READING
GOPAL: GAMES OF KING
FanfictionGopal bermain permainan Virtual Reality (VR) bila dia secara tak sengaja termasuk dunia lain. Gopal: Aiyoyo!! Dengan bantuan NPC dan pengalaman dia,Gopal memulakan perjalanan menuju ke puncak sebagai raja teragung dan terhebat. Idea dari: Overlord