Kita kembali kepada Gopal,Scurra,Zappa dan Zalarea vs Administrator
Administrator cedera teruk selepas terkena serangan Gopal. Gopal genggam kepalanya dan angkat dia menghadap wajahnya.
Dia tikam badannya dengan Fenrir's Agony. Tikaman tersebut tak cukup untuk membunuhnya tapi cukup untuk buat dia rasa terseksa.
Administrator: Guh...ahgh....gh...
Gopal: Aku tak sangka,Administrator akan cedera di tangan permainan dia sendiri.
Gopal bisik di telinganya dengan suara yang penuh kemarahan.
Gopal: Menyedihkan!!
CRACK!
Tangannya dipatahkan oleh lendir hitam.
Administrator: GAAAAAAAH!!!
Scurra,Zappa dan Zalarea berasa gerun melihat Gopal yang menyeksa Administrator.
Zalarea: Takde siapa nak hentikan dia?
Scurra: Kalau kau ada cara nak hentikan dia,silakan. Kami takkan halang.
Zalarea: 💧
Gopal tarik keluar Fenrir's Agony dan biarkan Administrator jatuh ke tanah. Darah mengalir keluar dari dadanya dan tangannya.
Administrator: *panting heavily*
Gopal berjalan balik ke arah mereka bertiga namun...
Administrator: Gemini Cradle.
Codex Of Old Star terbuka dan dua ekor ikan berenang keluar dan menghasilkan bulatan dengan lambang ikan berkembar di sekeliling Administrator dan sembuhkan dirinya.
Administrator: Koff! Koff! Koff! Kau jangan nak berlagak!! Kalau bukan sebab aku,kau takkan boleh hidup di dunia ni! Sistem aku yang kekalkan kehidupan kau selama ni tahu tak!!?
Gopal: .....
Administrator: Ha....ha....ha...Taurus Destruction!!!
Sekawan lembu menjelma dan berlari ke arah Gopal. Gopal halakan petir emas ke atas dan ia terbang. Petir tu kemudian berpecah menjadi panah petir yang banyak dan hapuskan kawanan lembu yang menuju ke arahnya. Semua panah petir kembali bersatu dan kembali pada Gopal.
Gopal: Earth Splitting Howl.
Gopal hayun Fenrir's Agony ke arah Administrator. Serangannya membelah tanah dan Administrator bertahan dengan perisai emas dengan lambang singa.
Administrator: Guh...!!
Scurra muncul di belakangnya dan serang dia dengan tangan patung. Administrator mengelak dan ratusan pedang besi dengan lambang kambing muncul dan menyerang Scurra.
Administrator: Aries Blade Swarm!!
Scurra: Puppeteers Arms!
Tangan patung gergasi memegang senjata keluar dari mantel yang dipakainya dan menepis semua pedang besi. Zappa berlari ke arah Administrator dan serang dia dengan kuku cakarnya.
Zappa: Haze Claw!
Administrator: Ugh!!
Administrator terseret ke belakang kerana serangannya. Tiba-tiba, bulatan magik yang besar muncul di atasnya. Kelihatan Zalarea gunakan skill dia dan semua sembilan ekor dia bercahaya.
Zalarea: Holy Sanctuary: Purge Of All Draught!
Pedang bercahaya muncul dari bulatan magik dan menghujani Administrator. Administrator arahkan ikan berkembar lindunginya.
Administrator: *panting* "Aku perlukan masa! Karakter ni dah cedera teruk sebab item tu! Aku kena pergi-"
Gopal: Giant Stone Arm!!
YOU ARE READING
GOPAL: GAMES OF KING
FanfictionGopal bermain permainan Virtual Reality (VR) bila dia secara tak sengaja termasuk dunia lain. Gopal: Aiyoyo!! Dengan bantuan NPC dan pengalaman dia,Gopal memulakan perjalanan menuju ke puncak sebagai raja teragung dan terhebat. Idea dari: Overlord