Gopal memerhatikan situasi istana La-Ritas Empire yang sibuk dengan askar yang sedang bersiap untuk berperang.
Gopal: "Ramai jugak askar mereka."
Saber: Tuan Zero! Saya dah tiba!
Saber menyelinap masuk ke dalam empayar dan memerhatikan askar yang sedang berlatih di kawasan istana.
Saber: "Kenapa tuan suruh saya ke sini dan perhatikan mereka?"
Gopal: "Saber,saya nak pendapat kamu yang jujur. Kamu rasa kamu boleh kalahkan mereka?"
Saber: "Saya rasa......saya boleh uruskan tanpa sebarang masalah."
Gopal: "Begitu ya. Baiklah,kembali ke clan sekarang."
Saber: "Baik!!"
Gopal terus memerhati La-Ritas Empire dari bilik takhta.
SKIP TIME
Gopal sekarang berada di dalam hutan dekat dengan Royal Mafioso. Dia sedang menunggu ketibaan Zalarea dan Zappa.
Gopal: Mana mereka ni? Lama betul mereka pergi....
Zalarea: Woi! Kami dah dapat!!
Zalarea dan Zappa berjalan ke arah Gopal dengan kesan luka di seluruh badan dan serbuk berkilat melekat pada pakaian mereka.
Gopal: Macam mana? Dapat tak bahan yang diperlukan?
Zappa: Dapat! Tapi aku dah tak nak lalui semua tu dah...!!
Gopal mengambil bekas berisi serbuk emas dan cecair berwarna karamel yang didapati dari puak Fairy dan Woodrieg.
Gopal: Miracle Dust dari Fairy dan Odorless Wood Sap dari Woodrieg. Bagus! Korang dah dapat bahan yang diperlukan untuk naikkan level korang!!
Zalarea: *rawat luka* Kenapa kau tak cakap ada ujian sebelum kami pergi?! Kami ambil masa yang lama nak dapatkan dua bahan ni!!
Untuk dapatkan Miracle Dust dari Fairy,mereka kena lawan ratu Fairy dan Odorless Wood Sap dari Woodrieg,mereka kena lawan 200 pahlawan Woodrieg termasuk ketua mereka,Akaris dan Sirith.
Gopal: Baiklah,ini mungkin ambik masa sikit memandangkan bahan-bahan ni bahan rare. Korang ambik masa untuk berehat.
Lendir mengalir keluar dari badan Gopal dan menyerap kedua bahan itu dan mula memproses. Zalarea bertukar jadi serigala dan tidur bawah pokok manakala Zappa pergi mandi di sungai.
SKIP TIME
Gopal: Dah siap...!
Zalarea: Hm? Dah siap?
Zalarea dan Zappa berjalan ke arah Gopal. Di tangannya,terdapat botol mengandungi posyen untuk mereka naikkan level.
Special Enhancement Potion
Holy Grade Item
Increased one level by consuming the whole bottle.Zalarea: Cantik!
Zappa: Berkesan ke ni?
Gopal: Mestilah. Kalau kau tak percaya,minum dulu.
Mereka berdua memandang satu sama lain dan teguk posyen tu sampai habis. Tiba-tiba....
[System Notification]
Player Zalarea and Zappa has level up! Gained 300,000 EXP!Gopal: Nampak? Kan korang dah level up!
Zalarea: Item ni betul-betul berkesan!
YOU ARE READING
GOPAL: GAMES OF KING
أدب الهواةGopal bermain permainan Virtual Reality (VR) bila dia secara tak sengaja termasuk dunia lain. Gopal: Aiyoyo!! Dengan bantuan NPC dan pengalaman dia,Gopal memulakan perjalanan menuju ke puncak sebagai raja teragung dan terhebat. Idea dari: Overlord