Game 74

12 2 0
                                    

Endraven serang mereka dengan kelawar bermata hijau yang keluar dari bahunya. Saber buka mulutnya dan sedut semua kelawar tu dan telan.

Saber: *gulping down* Ugh....tak sedap....

Harimau raksasa yang keluar dari dadanya menghembus nafas berapi ke arah mereka tetapi Johan gunakan skill dia dan alihkan hembusan api ke tepi.

Ruby terbang ke arah harimau raksasa dan tangannya mulai bergetar. Dia tepuk tangan ke arah Endraven dan gelombang yang kuat terhasil,menyebabkan Endraven berhenti bergerak buat seketika.

Endraven: Ghh...!!

Sebastian pegang senjatanya dan baling ke arah Endraven. Endraven tak sempat elak dan senjatanya mengena dan memotong kepalanya namun Endraven tarik kepalanya kembali dan sambungkan pada lehernya.

Endraven: Dark Combustion!!

Ledakan api keluar dari tanah. Semua orang elak dari terkena ledakan tersebut tetapi,Winton gunakan impak ledakan tersebut untuk lompat ke arah Endraven. Dia masukkan pedang ke dalam bahu kanannya dan...

Winton: Norm Of Fatality!!

Serangan tersebut mengalirkan arus elektrik yang kuat dan menyebabkan bahu kanannya berasap dan terbakar. Endraven memegang kepala Winton dan baling dia ke arah tiang sampai berkecai.

Winton: Gah..!!

Johan: Winton!!

Johan nak pergi ke arah Winton namun kelawar raksasa mengerumuni dia dan menghalang dia.

Johan: Tepilah! Aaaaah!!

Api di badannya menjadi marak dan terang. Dia mampatkan api dalam badannya dan lepaskan gelombang haba yang kuat,cukup untuk mencairkan tanah.

Johan: Scorching Wave!!

Kelawar yang mengerumuni dia mencair dan Johan pergi ke arah Winton dan periksa keadaannya.

Saber menjadi gergasi dan tarik harimau raksasa keluar dari badan Endraven. Dia hentam harimau tu ke tanah dan pijak kepalanya. Dia pijak sekuat mungkin sehingga kepalanya pecah menjadi tompokan hitam.

Saber: Ugh! Geli!

Endraven halakan tangan ke arah Saber dan...

Endraven: Devoid Point.

Pusaran hitam terhasil di sebelah Saber. Pusaran tu menyebabkan ruang di sekelilingnya menjadi bengkok dan apa saja yang berada dekat dengan pusaran tu akan dimusnahkan. Tangan Saber terputus akibat pusaran itu.

Saber: Aaargh!!

Endraven buka portal di bawah Saber dan serang dia. Dia tumbuk dagu Saber dan pegang kolar bajunya. Dia angkat Saber ke atas dan hentam dia ke arah tiang.

Saber: Ghh!!

Gray berada jauh dari Endraven bersama rapier dia. Rapier itu membengkok meluru ke arah Endraven dan melubangi badannya. Endraven mengalihkan pandangan ke arah tempat Gray berada dan menghilang. Dia muncul di belakang Gray dan serang dia dengan ular hitam.

Gray: AAARGH!!

Gray potong ular yang menerkam da dan berundur dari situ. Dia lihat bahagian yang digigit ular tadi mula bertukar menjadi batu.

Endraven: Kau takkan dapat hentikan racun tu kecuali kau kalahkan aku.

Gray: Jadi aku akan cabut jantung kau dan penggal kepala kau!!

Gray bergerak dengan pantas mengelilingi Endraven dalam bulatan.. Endraven menunggu Gray menyerang supaya dia boleh serang balas tetapi,bila dia berhenti,ada banyak klon dirinya mengelilingi Endraven.

GOPAL:  GAMES OF KINGWhere stories live. Discover now