Para Guarder berkumpul di bilik takhta di hadapan Zero.
Ruby: Tuan Zero,kerja pengubahsuaian clan kita dah hampir selesai. Bagaimana dengan rancangan kita?
Gopal: "Ni tak lain tak bukan,nak takluk dunia." Saya rasa kita teruskan mengikut rancangan asal. Tapi...
Gopal tunjukkan Melbar Kingdom dan La-Ritas Empire yang tercatat dalam peta.
Gopal: Saya terima laporan dari perisik kita di sana. La-Ritas Empire akan berperang dengan Melbar Kingdom dalam masa terdekat.
Saber: Apa yang tuan nak buat dengan kedua-dua kerajaan ni?
Gopal: Saya tak nak terlibat dengan pergaduhan sia-sia mereka.
Ruby: Tuan nak kami hancurkan mereka?
Gopal: Ya. Tapi,kita sekarang bukan kuasa besar yang diiktiraf oleh dunia. Setakat ni belum lagi.
Sebastian: Adakah tuan....
Gopal: Ya. Kita akan kenalkan diri kita pada dunia melalui kedua-dua kerajaan ni!
Ruby: *bow* Kami faham!!
Gopal: Mulakan persiapan untuk menyambut tetamu kita! Kita akan berikan layanan yang sangat mesra untuk mereka~
SKIP TIME
Gopal kini berada di hutan bersebelahan gunung tempat Woodrieg,Fairy dan Lizardman tinggal. Dia berjumpa dengan Zalarea dan Zappa dan beritahu mereka tentang rancangan dia.
Zalarea: *sigh* Aku tahu kau takkan dengar cakap kami,tapi perlu ke kau buat macam tu?
Gopal: Mestilah. Untuk pastikan takde pihak yang pandang rendah Clan Royal Mafioso!
Zappa: Sampai macam tu sekali?
Gopal: Ya.
Zappa: *garu leher* Aku tak tahulah, tapi aku tak nak terlibat dengan rancangan kau.
Gopal: Terlambat. Aku datang nak mintak tolong korang berdua.
Zalarea: Minta tolong apa?
Gopal: *inhale* Pura-pura jadi orang bawahan aku.
Z&Z: Tak boleh!!!!
Gopal: Aku belum habis cakap lagi!!
Zappa: Kitorang tahu kau nak kitorang berlakon jadi orang bawahan kau.
Zalarea: Sebab kau tak nak mereka pandang rendah kau masa berjumpa dengan kau nanti.
Gopal: Yep!
Zappa: Maaflah tapi kami tak-
Gopal: Aku ada item yang boleh tolong korang naikkan level.
Zalarea: *berminat* Item apa?
Zappa: Jangan wei!
Gopal keluarkan item dari inventori dan tunjuk pada mereka.
Lucky Golden Bear
Holy Grade Item
An item that can raise ones level by two if the condition required are fulfilled.Gopal: Nampak? Aku tak main-main.
Zappa: Kau nak rasuah kami?
Gopal: *nod*
Zalarea: Okey....aku tertanya-tanya apa syaratnya nak gunakan item ni.
Gopal: Senang je. Letak tangan kau dalam poket dekat perut dia dan beruang ni akan beritahu kau apa yang patut kau buat.
Zappa: Mesti susah kau nak dapat item ni kan?
YOU ARE READING
GOPAL: GAMES OF KING
FanfictionGopal bermain permainan Virtual Reality (VR) bila dia secara tak sengaja termasuk dunia lain. Gopal: Aiyoyo!! Dengan bantuan NPC dan pengalaman dia,Gopal memulakan perjalanan menuju ke puncak sebagai raja teragung dan terhebat. Idea dari: Overlord