Game 70

14 2 0
                                    

Bronze,Niko,Anais,Carla dan Caramel menentang Cryonaught di tingkat 30 menara.

Cryonaught mendedahkan status sebenarnya kepada mereka dan mereka gunakan kad dan medal yang diberikan untuk meningkatkan kekuatan mereka.

Carla: Baiklah! Mari kita hapuskan orang salji gergasi ni!!!

Cryonaught angkat kaki dan melangkah ke arah mereka. Setiap langkah yang diambil meninggalkan lekukan yang dalam dan persekitarannya berubah menjadi kawasan bersalji.

Caramel: Kakak rasa kita boleh tembusi pertahanan dia...??

Carla: Kita perlu tembusi pertahanan dia!

Bronze: Kau nak cuba kad dan medal kami?

Anais: Kau pasti? Itu kan hadiah dari tuan kau.

Bronze: Kalau kau mati di sini,macam mana kami nak berhadapan dengan tuan kami?

Bronze berikan seratus kad dan medal pada Anais. Anais terkedu dengan jumlah kad dan medal yang diberikan padanya.

Anais: Banyaknya...!!

Niko: Tak perlu risau. Kami ada banyak lagi.

Caramel: Tengok tu..!!

Cryonaught berhenti bergerak. Kulitnya mencair dan bertukar jadi raksasa ais dengan duri tajam di seluruh badan. Semua raksasa mara ke arah mereka namun Anais hasilkan dinding api berlapis untuk lindungi diri mereka.

Niko: Hati-hati jangan sampai kau cedera!!

Anais: Aku tahu! Apa kata aku cuba kad dan medal ni?

Anais gunakan 50 keping kad pada dirinya. Semua kad tu meningkatkan kekuatan dia dan kepantasan dia. Malahan,pertahanan,kuasa,tindak balas dan kebolehan skill dia meningkat dengan mendadak.

Anais: Apakah?! Kuasa ni..... menakjubkan!!

Anais hasilkan ratusan bulatan magik di udara dan serang raksasa ais di hadapannya. Serangannya yang kuat pada awalnya bertambah kuat berkali ganda. Raksasa ais di hadapannya dihancurkan dengan mudah tetapi semuanya bangun semula dan bergabung dengan satu sama lain menjadi lebih besar.

Anais: Woah....

Niko: Kan? Giliran kami pulak!

Niko letak sepuluh kad di kedua belah tangannya dan gauntlet besi yang dipakainya berubah jadi gauntlet merah darah dengan ukiran haiwan buas.

Niko: Beast Wild Fire!!!

Hembusan api yang keluar dari gauntlet Niko mencairkan raksasa ais yang ada. Carla dan Caramel mengambil peluang menyerang raksasa yang ada dan hapuskan dengan pedang mereka. Mereka gunakan beberapa keping medal pada perisai merska untuk serap raksasa ais yang dihancurkan dan tukarkan jadi tenaga mereka.

Cryonaught memandang mereka tajam. Matanya mulai bersinar dan ceracak ais tajam tumbuh di mana-mana. Anais terbang ke udara untuk elak manakala Bronze,Niko,Carla dan Caramel bertahan. Anais halakan tongkatnya ke arah Cryonaught dan....

Anais: Paralyzing Fog! Dismantling Earth! Great Ground Break!!

Tanah di bawah Cryonaught merekah dan meletup menyebabkan dia hilang keseimbangan. Kabus hitam muncul di kepalanya,mengaburi pandangannya. Anais terbang dekat dengan Cryonaught dan sasarkan matanya. Bulatan magik dari setiap class muncul di belakangnya. Dia satukan semuanya menjadi satu bulatan gergasi dan sasarkan matanya.

Anais: Magic King Damnation!!!!

Serangan tersebut mengena kepala Cryonaught. Dua dari lima matanya hancur berkecai manakala tiga lagi tak terjejas.

GOPAL:  GAMES OF KINGWhere stories live. Discover now