Game 39

27 4 0
                                    

Royal Mafioso,La-Ritas Empire, Melbar Kingdom,Joker Alliance, kuasa-kuasa besar kini berkumpul di satu tempat untuk peperangan yang bakal mengubah kehidupan semua orang.

Scurra memandang askar La-Ritas Empire dan Zankro Theocracy berhadapan dengan askar Melbar Kingdom.

Stevan: "Kenapa mereka datang ke sini? Untuk pertahankan raksasa tu?"

Strauss: Tuanku...

Clifford: Ya. Mereka sudah tiba.

Zero tiba dengan menunggang Tempest Rhino manakala Sebastian,Gamma dan Niko berjalan di sebelahnya. Zalarea dan Zappa mengekori mereka dari belakang.

Scurra: .....

Winton: Tuan,kenapa kita tak sertai peperangan tu? Dengan kebolehan tuan,kita mampu kalahkan mereka dengan mudah.

Scurra: Betul tu. Tapi saya tertanya-tanya tentang notifikasi yang muncul sebelum ni. Mesti ada kaitan dengan peperangan ni.

Gopal nampak askar dari Melbar Kingdom datang untuk mempertahankan mereka.

Gopal: "Dah kenapa mereka ni? Datang nak tolong tengok ke?"

Clifford: Zero...!

Gopal: "Alamak! Sekali putera yang turun padang!" Ada apa?

Clifford: Kami datang untuk membantu kamu menentang mereka!

Niko: Hm.....ramai jugak yang datang nak serang kita.

Gamma: Bilangan mereka sebanyak 2 juta dan ke atas.

Sebastian: Saya rasa,dengan jumlah tu,kita tak perlu risau. Asalkan kita berhati-hati.

Iroka: "Raksasa...!!!"

Gopal turun dari Tempest Rhino dan berjalan ke hadapan. Stevan turun dari kuda dia dan berjalan ke arah Gopal. Keadaan menjadi tegang apabila kedua-dua ketua bersemuka.

Zero: Jadi,kamu takkan tunduk pada kami?

Stevan: Tidak! Kami takkan tunduk pada raksasa macam kau!

Zero: Malang sekali,saya ingatkan kamu semua lebih memahami apa yang akan jadi kalau kamu menentang saya.

Stevan: Dan saya tak kisah terkorban untuk empayar tuanku!

Zero: Baiklah. Jika itu yang kamu inginkan.

Zero berjalan semula ke arah askar Melbar Kingdom.

Iroka: Apa yang kamu cakap?

Zero: Mereka takkan berhenti,dan mereka takkan tunduk pada saya.

Clifford: Kh....jadi kita terpaksa berperang!?

Strauss: Tuanku,biar kami uruskan mereka! Tuanku tak sepatutnya berada di barisan hadapan!

Clifford: Tapi beta ada tanggungjawab sebagai putera Melbar Kingdom! Beta tak boleh bersembunyi dan biar rakyat beta menderita!

Sebastian: Tentang itu,saya rasa kamu tak perlu risau.

Clifford: Apa?

Gamma: Kami boleh uruskan mereka semua tanpa masalah. Tapi,tuan Zero sendiri akan bertindak.

Zero masukkan tangan dalam badan dan api biru marak menyelubungi dirinya.

Zero: Hhggh.....

Dia tarik keluar lendir hitam pekat dari dalam badannya. Lendir itu kemudian mengalir keluar seperti sungai dan membentuk raksasa gergasi.

 Lendir itu kemudian mengalir keluar seperti sungai dan membentuk raksasa gergasi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
GOPAL:  GAMES OF KINGWhere stories live. Discover now