Game 17

24 4 0
                                    

Sebastian berjalan menuju ke tempat yang ditetapkan dalam surat. Dia memendam rasa marahnya sambil dia mengorak langkah ke sana.

Sebastian: "Kalau mereka berani sentuh Margaret,aku takkan maafkan mereka."

Sebastian menjeling keadaan bandar yang sunyi di waktu malam. Jalan batu diterangi cahaya lampu lilin dan kelihatan beberapa orang berbaju besi meronda di sekitar tempat.

Sebastian: "Saya rasa kesian dengan nasib bandar ni."

FLASHBACK

Guarder sedang berbincang tentang rancangan mereka di pejabat Zero memandangkan dia benarkan mereka gunakan.

Ruby: Baiklah! Ini apa yang kita perlu buat!

Ruby letak Ghost Of Civil War atas meja.

Ruby: Kita akan gunakan item yang diberikan oleh tuan Zero untuk hancurkan majoriti Vasdian! Lepas tu, tuan Zero akan muncul dan selamat semua dengan bergaya! Aaah~💕

Guarder: "Angau teruk dia ni."

Sebastian: Tentang Margaret,saya akan selamatkan dia dari manusia jijik tu!

Saber: Apa yang kau nampak sepanjang kau berada di sini?

Sebastian: *sigh* Manusia....hanya ikut kepuasan diri dan tak kisah apa jadi. Perempuan,dijadikan mainan dan digunakan untuk mereka memuaskan nafsu binatang.

Caramel: Eergh! Menjijikkan betul!

Ruby: Sebab tu kita akan ajar mereka apa akibatnya meludah ke muka tuan Zero!!

KNOCK! KNOCK!

Violet: Ada mesej dari perisik kita di Vasdian.

Sebastian membuka pintu dan mengambil surat di tangan Violet. Dia menutup pintu dan baca mesej yang diberikan.

Sebastian: Oh...?

Ruby: Kenapa?

Sebastian: Perisik kita dapati puteri Amelie Dues Melbar berada di sini semalam dan hari ini. Ada banyak kargo dihantar ke sini atas namanya.

Saber: Nya?

Gamma: Mungkin dia ada rancangan dia yang tersendiri.

Ruby: Ya. Tapi kita cuma perlu fokus pada rancangan kita dan objektif kita; selamatkan manusia yang diculik dan bantu naikkan nama tuan.

FLASHBACK END

Sebastian: Memang itu rancangannya. Maaf tapi aku takkan tunjukkan belas kasihan.

Sebastian tiba di gudang yang dimaksudkan. Dia masuk ke dalam dan dapati ratusan penjenayah menantikan dia dengan senjata di tangan. Di antara mereka adalah enam penjenayah paling teruk, Hexagrim.

Sebastian: Saya rasa kamu berenam adalah ketua mereka?

Nalent Barvasa
Level: 270
Class: [Assassin][Hunter]
Member of Hexagrim under direct order of Amelie
Title:
(Merciless Killer)
(Human Trafficker)

Holart Provama
Level: 280
Class: [Ashes Mage]
Member of Hexagrim under direct order of Amelie
T

itle:
(Strategist)(Trapper)

Yayoi Sfimina
Level: 270
Class: [Swordsman][Hunter]
Member of Hexagrim under direct order of Amelie
Title:
(Crazy Fighter)(Torturer)

GOPAL:  GAMES OF KINGWhere stories live. Discover now