Midra menulis surat dan hantar kepada semua kerajaan yang ada untuk bersatu menentang Ragnarok.
Scurra menerima surat dari Midra. Dia baca surat tu dan terus ke bilik simpanan item.
Scurra: Ragnarok....
Scurra mengambil beberapa item dan memanggil Anais,Johan,Barry dan Winton. Mereka berempat sampai dan melutut.
Anais: Ada apa tuan panggil kami ke mari?
Scurra: Saya baru saja terima surat dari raja La-Ritas Empire. Cuba kamu berempat baca surat ni.
Anais ambil surat tu dari tangan Scurra. Dia baca untuk seketika dan berikan pada Johan. Johan berikan pada Barry dan Barry bagi pada Winton.
Anais: Ragnarok...
Johan: Bukan ke itu...
Winton: Salah satu event yang terdapat dalam F.L.O.W?
Scurra: Ya. Bermakna,ada pemain lain yang sama macam kita.
Barry: Apa patut kita buat tuan?
Scurra: Kita mesti berjumpa dengan mereka! Bergerak ke sana segera!!!
Kubu pertahanan mereka mula bergerak menuju ke arah Royal Mafioso.
SKIP TIME
Midra memandang askar yang dikumpulkan untuk menentang Zero dan Ragnarok.
Midra: "Walaupun dia raksasa,tapi mustahil untuk dia jatuhkan kedua-dua kerajaan yang bermusuhan antara satu sama lain. Kalau kita bersatu,kita boleh lakukannya!!"
Stevan: Tuanku! Saya ada bawa berita dari Melbar Kingdom!
Midra: Bagaimana..?!
Stevan: Mereka masih teragak-agak untuk bersatu menentang Ragnarok.
Midra: Kenapa...?!
Stevan: Sebab.....puteri kerajaan mereka kini dalam genggaman Ragnarok.
DI CLAN ROYAL MAFIOSO
Amelie: Tch...!
Amelie kini berada di Royal Mafioso. Dia diberikan pada Zero sebagai tanda minta maaf setelah pengembara dari Melbar menceroboh masuk.
Amelie berada di pejabat,menunggu kedatangan Zero.
Amelie: "Rancangan aku untuk lari dah gagal,dan aku dijual pada raksasa menjijikkan ni!!"
Amelie melihat keadaan pejabat,cuba cari jalan keluar. Malangnya,dia diperhatikan oleh Pixel tapi dia tak sedar.
Pixel: .....
Pintu pejabat dibuka dan Zero berjalan masuk bersama Gamma. Amelie segera membetulkan pakaiannya dan tunduk hormat pada Zero.
Amelie: Selamat sejahtera tuan Zero.
Gopal: "Tak sangka,dia betul-betul bagi anak perempuan dia pada aku." Selamat sejahtera. Kamu tak perlu bersikap formal dengan saya. Gamma.
Gamma keluar dari situ, meninggalkan mereka berdua. Sebaik saja Gamma pergi,Amelie duduk di sofa dengan silang kaki.
Amelie: Siapa sangka,raksasa macam kau berminat dengan aku.
Gopal: "Dia tak cakap berlapik pun!" Saya tak rasa kamu faham situasi kamu sekarang.
Amelie: Ya,ya. Ayahanda jual aku pada kau,dengan harapan kau takkan apa-apakan Melbar.
Gopal: Lebih kurang macam tu. Tapi, ada sesuatu yang kamu tak tahu. Dan saya yakin,kamu akan terkejut melihatnya.
YOU ARE READING
GOPAL: GAMES OF KING
FanfictionGopal bermain permainan Virtual Reality (VR) bila dia secara tak sengaja termasuk dunia lain. Gopal: Aiyoyo!! Dengan bantuan NPC dan pengalaman dia,Gopal memulakan perjalanan menuju ke puncak sebagai raja teragung dan terhebat. Idea dari: Overlord