Game 55

27 3 0
                                    

Selepas meraikan kemenangan mereka dan bermalam di Royal Mafioso,K.Denark kembali ke Draconic Independent Nation bersama askarnya.

K.Denark: Masa untuk aku pulang. Tempat kau sangat menakjubkan.

Gopal: *nod* Tempat kau pun mesti ada tempat yang menarik.

K.Denark: Tapi tak sehebat istana ni.

Dia terbang pergi dan kembali ke Draconic Independent Nation. Scurra juga kembali ke Calamity Fortress selepas dia bermalam di Royal Mafioso selama seminggu. Sebab dia nak tahu macam mana Gopal boleh keluarkan Moon Dagger dan Star Dagger dari badan dia.

Gopal bawa dia ke bawah tanah dan tunjukkan Card Gacha Tablet dan Medal Mine Bank yang dijaga Cain.

Scurra: Ini kali pertama aku rasa nak tikam kau. Item yang kau dapat ni elok gila!!

Gopal: Aku takkan bagi pada kau.

Dengan itu,Scurra meninggalkan Royal Mafioso dengan rasa cemburu selepas melihat Celestial Grade Item milik Gopal.

SKIP TIME

Beberapa hari kemudian,Gopal berlatih bersama Bronze,Matthias dan Carla.

Bronze: Quake Hammerfist!

Bronze menumbuk Gopal tapi dia bertahan dengan lendir. Gopal lompat ke belakang dan keluarkan bazooka merah dengan duri tajam.

Iron Troll Bazooka
World Grade Item
Shoot bouncing projectile that can deal 10% damage

Gopal: Rasakan ni!!

Gopal menembak bazooka dan melantun keluar dan menuju ke arah Bronze. Namun,serangan Gopal dipatahkan Matthias.

Matthias: Sikit lagi,peluru bazooka tu akan melantun dari tangan kau.

Bronze: Oh...

Carla berlari ke arah Gopal dan hayun kapak berapi ke arahnya. Gopal menahan dengan tangan kiri dan tolak Carla. Carla gunakan skill dia dan seluruh tempat berubah.

Carla: Fighter Ground!

Tanah di bawah mereka bersinar. Kekuatan Carla bertambah dan pertahanannya juga meningkat

Gopal: Fighter Ground ya? Bagus.

Carla: Aaaah...!!!!!

Carla baling kapak sekuat hatinya pada Gopal. Gopal menerima serangan Carla dengan selubungi badannya dengan lendir berapi.

Kapak Carla menolak Gopal ke belakang namun,Gopal bertahan dan tarik kapak Carla dari dadanya.

Gopal: Hebat! Kemampuan bertarung kamu dah jadi lebih baik dari sebelumnya!

Gopal baling kapak ke arah Carla dan dia tangkap dengan mudah.

C,B,M: Terima kasih tuan!!

Gopal: Kamu bertiga kembali ke clan dulu. Saya nak pergi bersiar-siar seketika.

Mereka bertiga kembali ke clan sementara Gopal terbang pergi ke tempat lain.

Dia mendarat di kaki gunung di mana Clob sedang menunggunya.

Clob: Sempat kau berlatih dengan mereka ya?

Gopal: Chill. Bukannya lama pun.

GOPAL:  GAMES OF KINGWhere stories live. Discover now