Game 40

25 4 0
                                    

Gopal: HUH!?!?!?!?!?!?

Gopal tersentak mendengar nama Scurra. Dia hilangkan kubah ungu gelap dan keluarkan item dari badannya.

Colossal DestroyerMythical Grade ItemEnable destructive power to destroy a fortress with one attack

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Colossal Destroyer
Mythical Grade Item
Enable destructive power to destroy a fortress with one attack

Gopal sarungkan Colossal Destroyer pada tangan kirinya.

Gamma: Tuan Zero!

Gopal: Gamma,kembali ke istana,dan beritahu Ruby untuk setkan pertahanan ke tahap maksima.

Gamma: B-Baiklah!

Gamma pergi meninggalkan mereka dan kembali ke clan.

Gopal: Kamu semua,pergi dari sini. Jangan paksa saya buat kamu semua pergi.

Clifford: Kh....berundur semuanya!!

Clifford mengarahkan semua askar supaya berundur. Mereka melarikan diri dari situ dan kembali ke Melbar Kingdom.

Gopal: Niko,saya harap kamu bersedia untuk bertarung.

Niko: Sudah tentu tuan!

Niko angkat sarung tangan besi yang dia pakai dan buat gaya tinju. Sebastian terbang kembali ke arah mereka sayap hitam berjalur emas hilang dari belakangnya.

Sebastian: Tuan Zero,mereka beritahu saya yang mereka ingin berjumpa tuan secara bersemuka.

Zero: Baiklah. Kalau itu yang mereka nakkan.

Ruby dan Guarder lain yang memerhati melalui World Mirror memandang satu sama lain.

Bronze: Siapa Scurra?

Ruby: Tak pasti. Tapi,kalau tuan Zero jadi cemas macam tu,maknanya kita tak boleh berlengah! Naikkan pertahanan kita semaksimum mungkin! Pixel!

Pixel: Ya!

Ruby: Sediakan dron dan golem untuk bantu tuan Zero kalau perlu!

Pixel: Baiklah! Semua dron sudah diaktifkan!

Ruby: Saber,kau pergi beritahu mereka dekat hutan supaya bersedia! Kemungkinan kita akan berperang!

Saber: Groar! Baiklah!

Saber berlari keluar dari bilik takhta menuju ke hutan.

Dr.Green: Bagaimana dengan kenderaan perang kita?

Ruby: Tunggu dulu! Kita lihat bagaimana tuan uruskan hal ni!

GOPAL:  GAMES OF KINGWhere stories live. Discover now