Clob menyerang Hercules dengan senapangnya. Tembakan yang dilepaskan menyebabkan Hercules melangkah ke belakang selepas badannya mulai retak dan berkecai. Tetapi....
Gopal dan yang lain tergamam melihat Hercules diserang Clob. Gopal berasa lega yang dia bukannya musuh Clob.
Gopal: Haha......nasib baik dia bukannya lawan kita....
K.Denark: Menakutkan.....siapa tu?
Gopal: Sekutu.
Clob memandang Hercules melalui skop senapangnya. Kelihatan Hercules yang mulai retak dan musnah akibat serangan yang kena tepat dadanya dan mengena terasnya.
Clob: Cayalah!
Clob nak hapuskan Hercules tetapi ada sesuatu yang terjadi pada Hercules. Badannya yang retak kembali pulih tapi dia koyakkan dadanya dan cabut bebola hitam dari dalam badannya.
Clob: Aik? Apa dia nak buat?
Bebola hitam itu mulai menyedut semua benda yang ada di sekelilingnya tak kira apa. K.Denark arahkan askarnya berundur dan lari dari situ untuk elak dari disedut oleh bebola hitam itu.
K.Denark: Pergi dari sini! Jangan dekat dengan raksasa tu!!
Scurra: Apa lagi dia nak buat ni??
Bebola hitam itu turut menyerap Hercules. Bebola itu kemudian membesar dan membesar sehingga ia menjadi sebesar gunung. Dr.Green dapati ada sesuatu yang terjadi dalam bebola hitam itu.
Dr.Green: Tuan Zero,saya kesan sesuatu di dalam bebola tu! Kemungkinan raksasa tu cuba bergabung dengan bebola tu!!
Gopal: Bergabung?
Sebastian: Apa maksud kau?
Dr.Green: Maksud saya,raksasa tu gunakan bebola tu sebagai jantung. Tapi,kalau ia bergabung dengan bebola tu dan bersatu....
Ruby: Semua benda akan jadi makanan dia tak kira apa.
Johan: Apa tunggu lagi?! Kita kena hapuskan dia secepat mungkin!!
Anais: Tunggu! Kau nak kena makan ke?!?
Gray: Kita tak boleh serang macam tu je! Macam mana kalau raksasa tu boleh makan kita walaupun dalam keadaan macam tu?
Johan: Err.....
Tiba-tiba,bebola tu merekah dan terbelah dua. Kelihatan raksasa yang jauh lebih besar berwarna hitam dengan permata merah terang di dadanya keluar dari bebola itu memandang mereka.
Clob: APA?!?!?!!
Gopal: Oh tidak......
Hercules: Disaster Mode
Gamma: Saya kesan bacaan tenaga yang tinggi dari raksasa tu!!
YOU ARE READING
GOPAL: GAMES OF KING
FanfictionGopal bermain permainan Virtual Reality (VR) bila dia secara tak sengaja termasuk dunia lain. Gopal: Aiyoyo!! Dengan bantuan NPC dan pengalaman dia,Gopal memulakan perjalanan menuju ke puncak sebagai raja teragung dan terhebat. Idea dari: Overlord