Game 66

17 3 0
                                    

Void Scavenger Dan Royal Mafioso bersama-sama menyerang menara tempat Administrator berada. Sementara Scurra sedang buntu, Gopal muncul bersama kubu bergerak yang mencecah awan untuk membantu dia.

Gopal: GG! Noob! Hahahahaha!

Scurra: 💢💢💢💢

Administrator ternganga melihat kubu bergerak Gopal.

Administrator: Apakah?!! Benda tu takde pun dalam senarai clan aku!!!

Egos: Nampaknya dia bina kubu bergerak tu secara rahsia. Kau tentu tak jangkakan langsung perkara ni.

Administrator: Ya. Dan dah tentu mereka tak jangkakan benda ni jugak!!

Bahagian atas menara terbuka. Kelihatan singa gergasi dengan tanduk dan tiga ekor berduri dan sayap terbang turun ke bawah dan mendarat di hadapan mereka.

Scurra: Apakah!?!

Singa tu mengaum kuat terhadap mereka. Ia meluru pantas ke arah Calamity Fortress dan rempuh mereka.

Anais: Woah! Woah! Woah!!!

Barry: Raksasa apa ni?!?

Johan: Itu Chimerax!! Raksasa dari event Advent Of Ragnarok!!

Gopal: Nampaknya Administrator dah mula serius. Kita pun tak boleh berlengah lagi! Mari!!

Stampede Armada mengambil langkah ke hadapan mendekati menara. Kemudian,ia duduk di hadapan menara tanpa berbuat apa-apa.

Administrator: Eh?

Scurra: Eh?

Egos: Hm?

Ruby: Semuanya seperti yang tuan inginkan!

Gopal: Baiklah! Gargus!

Gargus: Kapten kapal! Mara!!!

Batalion kapal perang muncul di kiri dan kanan Stampede Armada dan menyerang menara dengan meriam dan turret mereka. Malahan,ada pelancar roket dan meriam laser disertakan bersama senjata yang lain.

Scurra: *jawdrop*

Gopal: Macam mana? Kau sukakannya?

Gopal: Macam mana? Kau sukakannya?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Rosette(30X)

Administrator: *ternganga* Apa benda yang dia bawak ni?!?!

Egos: ......

Semua kapal perang memfokuskan serangan ke arah menara. Gopal memandang Chimerax yang merempuh Calamity Fortress dan....

Gopal: Serang singa tu.

Jutaan dron terbang keluar dari badan Stampede Armada dan serang Chimerax. Chimerax melebarkan sayapnya untuk lindungi dirinya. Namun,Scurra gunakan peluang yang ada dan serang Chimerax.

GOPAL:  GAMES OF KINGWhere stories live. Discover now