Administrator masih berehat disebabkan kecederaan dia. Dia memandang sistem yang dia kumpulkan dari pelbagai dunia dengan seringai tajam.
Administrator: Kukuku....sebaik saja aku sembuh....aku akan hapuskan korang semua....mari tengok apa mereka buat.
Administrator memandang skrin yang menunjukkan keadaan Royal Mafioso dan Calimity Fortress. Kelihatan tiada apa yang terjadi di kedua-dua tempat.
Administrator: Hm? Ke mana mereka pergi?
Administrator melihat peta dunia dan dapati mereka berada di suatu tempat tak jauh dari Royal Mafioso. Dia zoom in tempat tu dan dapati...
Administrator: Tak guna punya pemain....
Mereka semua berada di pantai berdekatan dengan pelabuhan tempat kapal perang disimpan.
Saber: Wee...!!!
Saber terjun ke dalam air dan menyebabkan percikan air yang besar mengena Carla dan Caramel yang sedang bermain berdekatan.
Carla: Hei! Perlahan sikitlah!
Gopal ajak Guarder pergi ke pantai untuk berehat dari semua tugas mereka untuk sementara. Gopal siap ajak Scurra dan yang lain ikut sama.
Scurra: Terima kasih sebab ajak aku.
Gopal: Hm....
Gopal duduk di bawah payung bersama Scurra. Gopal gunakan kad dan ubah penampilannya menjadi manusia.
Dia memakai seluar pendek separas lutut,singlet hijau dan hoodie biru laut dan topi. Rambutnya yang panjang diikat dan disimpan dalam hud kepala.
Scurra memakai seluar panjang dan kemeja merah gelap dengan gambar patung di belakangnya. Dia masih pakai topeng dan sarung tangan seperti biasa.
Ruby: Tuan Zero,terima kasih banyak kerana bawa kami datang ke sini.
Gopal: Tiada masalah. Lagipun,saya rasa kamu semua berhak untuk berehat setelah lama menjalankan tugasan kamu.
Ruby: *bow*
Ruby berjalan meninggalkan mereka dan Scurra bermain dengan patung yang dia bawa dari clan dia.
Scurra: Kenapa kau ajak kami datang ke sini? Administrator mungkin perhatikan kita.
Gopal: Ya. Memang aku nak dia tengok kita. Sebab aku saja nak buat dia naik angin.
Scurra: Maksud kau?
Gopal: Kalau Administrator tengok kita bersantai macam ni,mesti dia ingat kita pandang rendah dia.
Scurra: Dan.....?
Gopal: Biar dia tahu,aku sikit pun tak takut dengan dia.
Scurra: Hm.....
Para Guarder menikmati masa mereka berada di tepi pantai. Terima kasih pada Gopal,mereka dapat lupakan tugas mereka buat sementara dan berehat dari tugas mereka.
Zappa dan Zalarea turut berada di situ. Zappa naik bot dan pergi ke tengah laut untuk memancing bersama Zalarea.
Zappa: *pegang joran* Kau reti memancing tak? Kalau tak aku boleh ajarkan.
Zappa memandang Zalarea yang dah terbaring di belakangnya. Mukanya pucat dan tangannya berada di perut.
Zalarea: 🤢
Zappa: "Oh? Mabuk laut rupanya...."
Zappa memancing sambil perhatikan Zalarea. Takut dia pengsan pulak.
Saber bertukar jadi separa ikan dan berenang dengan gembiranya dalam air. Carla dan Caramel bermain bola pantai bersama Niko dan Bronze....
Gray: Kau dah kenapa...?
YOU ARE READING
GOPAL: GAMES OF KING
FanfictionGopal bermain permainan Virtual Reality (VR) bila dia secara tak sengaja termasuk dunia lain. Gopal: Aiyoyo!! Dengan bantuan NPC dan pengalaman dia,Gopal memulakan perjalanan menuju ke puncak sebagai raja teragung dan terhebat. Idea dari: Overlord