Hadi herkes okuduğu saati yazsın da bu hikayeye güzel bir hatıra bırakalım...💞🤗
Üniversitenin ilk yıllarında
fotoğrafçılık okuyan birine de yıkılmış bir hastane gibi değişik ve önemli bir yer gerekiyordu. Bu arada ben Kumsal... Evet henüz 19 yaşındayım ve fotoğraf çekmeye bayılıyorum. Gördüğüm her anı, her bir kareyi bir fotoğrafla saklamak ve hatırlamak istiyorum. Bu yüzden de benim için en güzel aktivite bu. Şimdi geçen sene yıkılmış olan bir hastane hakkında çekimler yapacağım. Bu hastane de olan olaylar çokkonuşulmuştu aslında ve bunu bir fotoğraf karesine almakta bana düştü sadece seviyorum... Gece olduğunda gitmeye karar verdim çünkü geceleri daha çok ilgi çeken kareler
yakalayabilirdim. Çantamı ve fotoğraf makinemi alıp evden çıktım saat henüz 20.00 dı. Gittiğim hastane evime neredeyse on dakika falan. Hastanenin önüne geldiğimde gerçekten ürkütücü olduğu her halinden belliydi... Yıkılmış duvarlar, dışardan görünen tuğlalar ve kırılmış camlar... İçimde her ne kadar bir korku oluşsa da o resimleri çekmeyi çok istiyordum. Bunu istememin bir önemli sebebi de üniversiteler arası yapılacak olan yarışmaya katılıp birinci olmak... Fotoğraf yarışmasında en ilginç resimleri çeken ve bunları sergileyen kişilere verilecek güzel bir para ödülü var.
Biraz daha ilerledikten sonra değişik sesler duymaya başladım sanki birisi "tak,tak" diye bir yere vuruyordu. Hemen sesin kaynağını bulmaya başladım fakat her adımım da ses daha çok yükseliyordu... Artık iyice korkmaya başladım aniden arkadan gelen bir kapı sesiyle olduğum yerde sıçradım. Kalbimin hızı iki katına çıktı hastaneye girdiğim kapı bir anda kapanmıştı hemen koşarak kapıyı açmaya çalıştım fakat açamadım...
Duyduğum garip sesler her geçen saniye artıyordu. Arkamı döndüğümde hafif bir ışık geçti sanki önümden. Işığa doğru ilerlediğim de bir kapı daha çıktı karşıma kapıya doğru ilerledim ve hafifçe araladım içeriye doğru bir adım attığım anda boynuma dayanan bir bıçak karşısında bir çığlık attım ağzımı sıkıca kapatarak susmamı sağladılar. Gözlerim kocaman açılmış olanlara anlam vermeye çalışıyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESİR! Kitap Olacak!
Genç KurguYıkılmış bir hastanede olan biten olayları bir fotoğraf karesi içerisine almak isteyen Kumsal'ın tehlikeli bir yola nasıl "Esir" düştüğünü, bu yolda kimlerle karşılaşıp hayatına nasıl yön verdiğini anlatan biraz korku, biraz acı ve biraz da gerilim...