TANITIM

3.7K 65 10
                                    

"Çok güzeldi, özellikle Zola. Harikaydın bugün."

Arkadaşıma döndüm ve gülümsedim.

"Teşekkür ederim canım, sende harikaydın."

"Yarın ki doğum günü partime geleceksiniz değil mi?"

Anında yüzüm düştü, yarın Arzu'nun düğünü vardı. Nur ile aynı güne denk gelmişti.

"Zola?"

Nur yüzümün düştüğünü fark edince hemen yanıma gelip omzuma dokundu.

"Neden yüzün düştü?"

Çantamın fermuarını kapatıp Nur'a baktım.

"Yarın en yakın arkadaşımın düğünü var. Doğum gününe katılamayacağım."

"Sen ciddi misin?"

Başımı sallayarak çantamı omzuma taktım.

"Çok üzüldüm, senin gibi enerjisi yüksek birine ihtiyacım vardı."

"Üzülme bende sonraki gün kutlarım."

Nur zorla gülümsemişti, yapmacık bir gülümseme olduğunu hemen sezmiştim.

"Neyse yapacak birşey yok, yarın öğlen görüşürüz."

Gülümseyerek gidişini izledim. Nur'u fazla sevmezdim. Çünkü samimiyeti bana yapmacık gelirdi. Arzu gitmeden önce onunla takıldığım için bana ters giden çoğu kız vardı.

Arzu'dan birşey öğrendiysem o da kendimi kimseye sevdirmek için çabalamamak.

Giyinme odasından çıkıp garajın kapısına açılan çıkışa ilerlemeye devam ederken telefonumu çıkartıp Arzu'ya mesaj attım.

'Üzerimi değiştirip hemen geliyorum.'

Arzu o kadar meşguldü ki mesajımı görür müydü emin değildim. Garaja giren çıkış kapısını açtığım anda arkamdan gelen ufak bir esinti tüylerimi diken diken etmişti.

Arkamı dönüp baktığımda kimseyi görememiştim. Garajın yolundan arabamı park ettiğim yöne doğru yürümeye devam ettim.

Garajın yolu bomboştu, çoğu mankenin arabası olmadığı için patronların araçları ve bir kaç çalışma arkadaşımın araçları vardı garajda.

Her adım attığımda arkamdan birinin daha adım attığını duyuyordum. Kaşlarımı çatarak yürümeye devam ettim.

Adım sesi benden bir adım fazla attığında birinin arkamda olduğunu ve beni takip ettiğini kesin olarak anlamıştım.

Modelliğe başladığım günden bu yana sosyal medyadan çok fazla tacize uğramıştım. Ölüm mesajları, tehditler...

Fakat hiç biri sözlerini gerçeğe dökmemişti. Sanırım bugün haricinde...

Arabamın katına gelir gelmez koşmaya başlamıştım. Ben koşmaya başladığımda beni takip eden kişinin de koştuğunu duymuştum.

Arabama ulaşır ulaşmaz anahtarımı çıkartmak için çantamın içini kurcalamaya başladım. Elim ayağım titriyordu ve neden önceden anahtarı çıkartmamıştım!

"Dur bakalım Zola hanım."

Arkamdan gelen sesle yerimden sıçrayarak sırtımı arabama yasladım.

TUTUNAMAYAN ELLER🩸 (+18) (TOXİC SERİSİ III)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin