23. Bölüm

96.4K 4.6K 863
                                    

Selamlarrrr! Ben geldim. 💞

Nasılsınız, keyifleriniz nasıl? ✨

1K takipçi olmama az kaldı. Bir el atın hele. Yardımlaşmak güzeldir 🤗

📍Bu arada  Zeliha'nın kudurukluğu hakkında birkaç şey söylemek istiyorum. 

Arkadaşlar Watty'de sürekli pasif ve çekingen kadın karakterleri okumaktan sıkılmadınız mı? Şahsen ben çok sıkıldım ve Zeliha'yı yazarken de başından beri öyle bir imaj çizdim ki böyle olacağı aşikardı aslında. Zeliha her zaman libidusu yüksek olan bir kadındı. Sadece köyde evlenilecek biri olmadığını düşünüyordu ve muhtar çıkıp geldi. E nikah da kıyıldı. Niye çekingen olsun ki şimdi? İlla ilk defa yaşıyorlar diye pasif mi olması gerekiyordu? Kaldı ki bazı bölümlerde Zeliha'nın iç sesi olarak fikirlerinin sürekli cinselliğe kayması hakkında bir şeyler de yazmıştım. 

Zeliha'nın karakteri bu arkadaşlar ve değiştirmeyi düşünmüyorum. 😑

Bu demek değil ki Polat'tan daha baskın. Hayır, sadece merakları çok fazla olan bir kadın olduğundan ötürü onun isteklerine yoğunlaşıyorum şimdilik. 

Kitap da +18 olduğundan ara ara cinsellik olacak tabii ki. Sakin olun kitap tamamen porno kitabı falan olmayacak da Allah aşkına ilk gecelerini de biraz detaylı yazayım ya. Olsun o kadar yani. 

Hadi okumaya geçin. Çok konuştum. 😂

Keyifli okumalar 🌼

***

"Bu kez işimi şansa bırakamam. "

Zeliha'nın bu sözü üzerine Polat kısa bir an duraksadı ve oldukça belirgin bir şekilde yutkundu. Karısı kucağında hafif hafif ileri geri hareket ederken kemikli elleriyle incecik belini sarmaladı ve kucağına alarak sandalyesinden kalktı. 

Siyah üçlü koltuğa göz ucuyla bakıp, "Bence eve gidelim, güzelim. Bu koltuğa ben bile sığmam." dediğinde Zeliha omuz silkti.

"Yan yana yatmayacağız ki zaten." 

Polat'ın dudakları muzipçe kıvrıldı ve ardından beyaz dişlerini sergilercesine kocaman gülümsedi. Zeliha'yı sırt üstü koltuğa yatırdıktan sonra belini doğrultmadan siyah gözlerini üzerinde gezdirdi. 

"Bir şeyi çok merak ediyorum." Yüz ifadesi meraktan çok tahmin ettiği cevabı alacağının eminliğini taşıyordu. "Evlenmeden önce de böylesine tutkulu muydun?" dedikten hemen sonra yanlış anlaşılmasın diye cümlesine devam etti. "Yani bana karşı."

Dün geceden beri gösterdiği o arzulu halleri Zeliha da kendinden beklemiyordu esasında. Bütün bu duygular bir gecede peyda olmamıştı elbette. Sevdiğiniz insanla birlikte olacaksanız şayet cinsellik dürtünüzün hat safhaya ulaşması kadar normal bir şey yoktu. 

"Başlarda niyetinden tam emin olamadığım için duygularımda ölçülü davranmaya çalışıyordum. Bu yüzden o anlamda bir şey hissetmemeye çalıştım. Ama..." deyip duraksadı Zeliha. 

"Ama ne güzelim?" dedi Polat. 

Zeliha'nın gözleri Polat'ın açık bağrında gezindi ve gerginlikle yumruk yaptığı elini açıp kocasının göğsüne dokundu. "Şu göğsün var ya..." Diğer elinin yardımıyla gömleğin düğmelerini çözmeye başladı. Son düğmeyi açıp gömleğin yakasını hafifçe aşağı indirdiğinde elini Polat'ın omuzuna yerleştirdi. "Şu yanık tenin..." Hafifçe doğrulup kocasının kokusunu içine çekerek oldukça kışkırtıcı bir şekilde öptü. "Aklımı başımdan almaya başladığından beri tek hayalimin göğsünde uyumak olduğunu fark ettim." 

MuhtarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin