Selammmm. Ben geldim. 🤗
Sımsıcak bir bölümle geldim. Umarım yüzünüzdeki tebessüm bir an olsun solmaz. 🫠
Bolll yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayın. ✨
🌼Keyifli okumalar. 🌼
***
Sabah güneşi krem tonlarının hakim olduğu odayı daha da aydınlık gösterdiğinde Zeliha gözlerini kırpıştırdı. Çoğu zaman ışıktan nefret eder, anında incecik kaşlarını çatmaya başlardı. Kalçasına kadar sıyrılan geceliğinin yerini Polat'ın iri elleri kaplıyordu. Yüz üstü yatan kocasının sırtına yerleştirdi elini. Parmaklarını sırt çizgisinden aşağı doğru kaydırıp sonunda kalçasına şaplak attığında Polat'tan homurdanma sesleri geldi.
"Başladı bizim mesai." Uyku mahmurluğu üzerinde olan genç adamın şapşal gülümsemesini gören Zeliha daha bir keyiflendi. Hala kalçasının üzerinde olan elini iyice sıkarak kocasının kıkırdamasını sağladı.
"Kasa da kasa he!"
Polat bu sözlerin üzerine kahkaha atmadan yapamadı. "Delisin kızım sen. Biri bana günün birinde böyle bir manyakla evleneceksin, her güne tacizle başlayacaksın dese..." Sözlerini tamamlamadan karısının çatılan kaşlarını gördü. "Tabii ki daha önceden alırdım seni."
"E yani." diyerek ellerini kocasından çekti Zeliha. Göğüslerini kapatan saçlarını yatağa doğru serdikten sonra tekrar uzanınca Polat'ın gözleri karısının gerdanına kaydı. Kafasını yastıktan kaldırdığı gibi karısının iki memesinin arasına bastırdı. Kokusunu derince soludu.
"Ölüyorum sana be hatun..."
"Hım... Öyle mi?"
"Öyle. Kokuna kurban olurum senin." Polat sere serpe karısının üzerinde yatarken Zeliha ezildiğini hissediyordu. Ancak ellerini kocasının siyah dalgalı saçları arasına gömdü ve tutkuyla okşamaya başladı. "Dünden sonra nasıl oldun? Geçti mi mide bulantın?"
"Çoktan geçti. Ama ette cidden bir ağırlık vardı Polat. Biz düğünden ayrılırken Özlem bir ağacın arkasında kusuyordu. Koskoca Duran amca olmasa eşek eti kestiler diyeceğim ama."
"Yok be güzelim! Gayet güzeldi et valla."
Zeliha'nın elleri duraksadı. "Öyle diyorsam öyle Polat. Sadece Özlem değil Seher de yüzünü buruşturup durdu düğün boyunca."
"Sizin mideniz hassas kızım."
"Doğru! Senin bu koca cüssene bir şey olmaz. Anca beni ezersin altında."
"Ha şunu bileydin." diyerek güldü Polat. "Çok ezmişliğim var biliyorsun."
"Sana bir itirafta bulunayım mı?" dedi Zeliha dudaklarını ısırarak. Söyleyip söylememe konusunda kararsızdı.
"Bulun bakalım." diyen Polat çoktan karısının gerdanına ıslak öpücüklerini bırakmaya başlamıştı.
"Seni ilk gördüğüm zamanda da heybetine vurulmuştum."
"Ah bedenim... Fesat gözlere maruz kalmışım resmen. İyi ki ırzıma geçm-"
"Polat! Vallahi vururum seni!"
"Şşş! Yalandan yemin etme."
"Vururum dediysem gözlerimle falan..." diyen Zeliha çoktan cilve modunu açmış kocasının altında kıvranmaya başlamıştı bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Muhtar
Romance"Yanında fazladan yazma taşısan iyi olur. Çünkü bir sonrakinde yazmayı başına takmak yerine ceketimin sol cebine koyacağım." *** Köy yaşantısına adımını attığı anda köylülerin cahilce fikirleri ve davranışları üzerinde devrim yapmak isteyen genç mu...