Selammmm. Ben geldim. 😌Boll yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayın. ✨
Hemen okumaya geçin. 🫢
🌼Keyifli okumalar.🌼
***
Genç adam, babasının karşısında bir dipçik gibi dimdik durduğu sırada film sahnelerini aratmayacak şekilde gök gürlemişti. Hava soğuk değildi. Hatta genç adam, kucağındaki kadını taşırken yaşadığı heyecan ve stresten ter içinde kalmıştı. Biraz sonra yağmur çiselemeye başladı. Teker teker önce babası sonra annesi ve en son kız kardeşinde takılı kaldı gözleri. Babası son derece sinirliyken, annesi ve kız kardeşi ise endişeli bir şekilde süzüyordu onu.
"Nerede bulduysan bulduğun yere bırak! Yoksa giremezsin bu eve."
Selim, kucağındaki kadının kalçasının az aşağısında duran ellerini daha da sıkılaştırdı. Leyla'nın bilinci tam olarak yerinde değildi. Bir rüyada gibi hissediyordu kendini. Hali olsa kendini bu duruma düşürecek bir kadın değildi. Fakat mecali yoktu. Bu yüzden yüzünü Selim'in göğsüne bastırınca genç adam şaşkınlıkla eğilip kadına baktı. Saçlarının kokusunu duyar duymaz gözlerini kapattı. Ardından birden başını kaldırıp babası gibi yüksek bir ses tonuyla konuştu.
"Ondan bir köpek yavrusu gibi bahsetme baba!"
"Lan sen beni deli mi edeceksin! Kim bu! Kim!"
"Ben tanımıyorum ama sen ailesini kesin tanıyorsundur. Kızın halini görmüyor musun baba!"
"Selim valla oğlum demem bundan sonra sana! Bir kez daha şerefimi iki paralık ettiremem!"
"Bu kadını gece vakti bu halde bırakırsak ben de bize şerefli bir aile demem baba!"
Selim'in son cümlesinden sonra Yavuz Bey, elini göğsüne götürdü. Başını hiddetle karısına çevirdi. İşaret parmağını kadına yöneltti. "Eğer bu adam kucağında ne olduğu belli olmayan bir kadınla bu eve girerse... Gerisine karışmam Firuzan."
Firuzan Hanım, gözleri büyümüş bir şekilde kocasına bakarken kocası bir hışımla evin içine girdi. O sırada oğlu merdivenleri çıkmış annesinin yanına gelmişti.
"Anne yatağımı hazırla!"
"Bir de kendi yatağına mı yatıracaksın oğlum! Etme bak! Oğlan katili mi yapacaksın babanı!"
"Anne!" diye sesini yükseltti Selim. Annesinin sık sık kırpılan gece siyahı gözlerine baktı. "Bu kadın bu gece burada kalacak! Yarına Allah Kerim."
Selim, hızla evin içine girdiği sırada kız kardeşi ve annesi de peşine takıldı. Büyük adımlarla koridordan geçip salondaki koltukta oturan babasına bile bakmadan odasının kapısını açtığı gibi kadını yatağına yatırdı. Ardından kimse gelip rahatsız edemesin diye kapıyı kilitledi. Geriye döndüğünde elbisenin yırtılan kısmı açılıp da beyaz bacaklarının sergilendiğini görür görmez gardırobundan temiz bir nevresim çıkarıp kadının üstüne örttü.
"Selim... Bu böyle olmaz. Benim yüzümden ailenle kötü olma."
Zar zor konuşan kadının yüzüne doğru gelen bakır renkli saçları geriye doğru yatırdı Selim. Ardından ona dokunmanın iyi bir fikir olmadığı düşüncesi aklına doluştuğunda eli havada kaldı. Hava sıcak olmasına rağmen kadının dudaklarının birbirine çarptığını gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Muhtar
Romance"Yanında fazladan yazma taşısan iyi olur. Çünkü bir sonrakinde yazmayı başına takmak yerine ceketimin sol cebine koyacağım." *** Köy yaşantısına adımını attığı anda köylülerin cahilce fikirleri ve davranışları üzerinde devrim yapmak isteyen genç mu...