62. Bölüm

22.4K 2.6K 566
                                    



Selammm ben geldim. 🤗

📌Gençler bölümlerle ilgili panomda hep duyuru yapıyorum. Ancak buradaki yorumlara bazen yetişemiyorum. Beni takip ederek kitap hakkında  bilgi alabilirsiniz ❤️

Hiç vakit kaybetmeden okumaya geçin. Bomba gibi bir bölüm oldu. 💥

📌Bol bollll yorum bekliyorum. Hepsini severek okuyorum, beni tanıyorsunuz.

🌼Keyifli okumalar. 🌼

***

Kocaman bir aile masasının etrafında toplanmıştı bizimkiler. Tam ortada oturan genç kadınların yanlarında kocaları vardı. Her iki kadın da yaklaşık tam bir saattir milleti gözlüyorlar, bir yandan da kocalarını çekiştiriyorlardı. Nazlı, sıkıntılı bir şekilde gömleğinin içine doğru nefesini üfleyen abisini göstermek için Zeliha'yı dürttü.

"Abimin tepesinden dumanlar çıkıyor. Görüyor musun?"

Zeliha yanındaki kocasına dönüp imalı bir şekilde gülümsediğinde Polat sitemle baktı karısına. Yine de Zeliha şirin gülümsemesini yüzünden kaybetmedi.

"Görmez miyim?"

"Hala o Mahir denen adamdan dolayı mı böyle?"

"Gördüğü yerde yine dalar adama ama bu akşamki gerginliği ondan değil." dedikten sonra alt dudağını ısırınca Nazlı çoktan anlamıştı abisinin derdini. Zeliha'nın kolunu hınzır bir şekilde yeniden dürtüp bu kez kendi kocasına döndü. Önce kocasının siyah gömleğinin yaka kısmına sonra da eğilip abisinin gömleğinin yaka kısmına baktı. Yanında oturan kadının kolunu yine dürtünce Zeliha bu kez çıkıştı. "Kız kolumu çürüttün."

"Zeliha." dedi Nazlı. "Bu ikisinin göğüs kısmı niye bu kadar açık?"

İki kadın da eş zamanlı kocalarına döndüler. Önce azarı basan Zeliha oldu.

"Polat." diye fısıldadı kocasına fakat genç adamın birkaç saat önceki yarım kalmalarından dolayı hala morali bozuktu. Hiç oralı olmadı. "Polat dedim. Ya baksana be adam." Polat kafasını bile çevirmeden sadece göz ucuyla takip ediyordu karısını.  "İyi bakma. Tam şu anda gömleğinin üç düğmesini de iliklemezsen eve gidince her yerini tırmalayacağım. Bir daha hiç açamayacaksın o göğsünü."

Polat'ın kafası saniyesinde karısına döndü. Bu kadının uyarısı bile tahrik dolu olabilir miydi? Bilerek mi yapıyordu? Karısının çatılan kaşları ve ateş çıkan gözlerine bakılırsa bilerek yapıyor gibi görünmüyordu. Genç adam, karısından nasibini alacağını bile bile gömleğinin önünü iliklemeye yeltenmedi bile.

Öte yandan Osman da hamile karısının radarına çoktan girmişti. "Nazlı'm açık falan değil göğsüm. Nefes almayayım mı? Yapma Allah aşkına."

"Sen o önünü kapatma bak hamileliğimden sonra nasıl cirit atıyorum köyde." deyince Osman son düğmesini de ilikleyip hamile karısının elini avucuna aldı. Zaten son zamanları olduğu için iyice duygusallaşan Nazlı doğumdan da korkmaya başlamıştı. Ufacık bir boşluktan koca bir bebek çıkacağını düşündükçe gözlerini yumuyor, düşünmemeye çalışıyordu.

Masaya doğru yaklaşan Arife teyze ve Sümeyye'yi gören çiftler zaten düzgün olan oturuşlarını düzelttiler. Sümeyye, ışıl ışıl bakan gözleriyle Polat ve Zeliha'nın yanlarına gidip yanaklarından öptükten sonra Polat abisi elinden tutup kızı etrafında döndürdü.

MuhtarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin