special chapter 7: the movie

597 126 50
                                    

#اسپشل‌چپتر_7

عنوان چپتر: "فیلم"

سلام به همه.
خوش اومدین به یکی دیگه از اسپشل چپتر های مولن و البته آخرینش!
حقایق زیادی تا به الان فاش شد اما الان وقت فاش شدن مهم ترین حقیقته.
همون‌طور که تا به الان فهمیدید، هرچیزی که تا این پارت از مولن روژ خونده بودید در اصل قسمت های این سریال بود.
ده پارت آینده وارد دنیای واقعی میشیم و لازمه یسری چیزها براتون شفاف سازی بشه!
اول از همه اینکه توی دنیای واقعی هم جیمین و لوئیس درست مثل توی فیلم برادر های دوقلو و کاملا همسان هستن.
تنها تفاوت اونها رنگ چشم هاشونه که جیمین عسلی مایل به قهوه ای و لوئیس ابیه.
همون‌طور که اکثرا میدونید قراره یک فصل دومی وجود داشته باشه که پیش از این قرار بود تنها کاپل اصلیش لیونگ« لوئیس و تهیونگ» باشه و بقیه کاپل ها نقش کمتری داشته باشن اما خب بخاطر اصرار شما کاپل کوکمین هم به کاپل اصلی اضافه میشه و محوریت داستان روی این دوتا کاپل خواهد بود اما باقی کاپل هارو هم درش شاهد هستید.
توی این ده پارت باقی مونده با بیشتر جزئیات دنیای واقعی آشنا میشید پس الان توضیحی نمیدم.
البته لازم به ذکره که مولن روژ توی ده پارت آینده به پایان میرسه و حتی اگر فصل دوم روهم نخونید به یه پایان قانع کننده دست پیدا میکنید.
درمورد فصل دوم هم همینطوره، فصل دوم تنها بخاطر اینکه همون شخصیت هارو داشت و گاهی به مواردی که توی مولن روز پیش اومد اشاره میشد، عنوان «فصل دوم مولن روژ » رو به خودش اختصاص داد، در غیر این صورت داستان یک داستان کاملا مجزا و به دور از ارتباط با مولن روژه و اگه کسی فصل اول رو هم نخونده باشه کاملا قابل درک و فهمه.
در طی این ده پارت یک پارت خواهیم داشت که بازیگر ها توی یک مصاحبه به سوال فن ها و خبرنگار ها جواب میدن
حتی خود منم به عنوان نویسنده تعدادی سوال رو توی اون مصاحبه جواب میدم پس شما میتونید به عنوان یه فن و خبرنگار سوال بپرسید و بازیگر ها و من جواب میدیم.
توی کامنت های همین پارت سوال هاتو بنویسید تعدادی گلچین میشن و توی اون پارت مطرح میشن و جواب میدیم.
پیشاپیش از حمایت هاتون از فصل دوم ممنونم.
اگر سوالی هست حتما بپرسید جواب میدم.
کلی عشق برای شما♥️

𝑴𝑶𝑼𝑳𝑰𝑵 𝑹𝑶𝑼𝑮𝑬 [𝑲𝑶𝑶𝑲𝑴𝑰𝑵]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant