ZAPOWIEDŹ - TOM II

686 18 1
                                    

DROGI CZYTELNIKU.

Książka zawiera TW takie jak: morderstwa i sceny 18+.

Jest to CAŁKOWITA FIKCJA LITERACKA. Autorka NIE POPIERA zachowań bohaterów.

,,THE DARKSIDE OF BLOOD" TO DRUGI TOM DYLOGII ,,DARKSIDE", a zarazem jej finałowy. Znajdziecie w nim więcej mocnych opisów zbrodni, jeszcze więcej nienawiści i toksyczności. Ten tom jest o wiele mocniejszy, niż pierwszy, miejcie to na uwadze czytając.


OPIS:

~ Bo każda gorycz zasługuje na swoją słodycz ~

Życie w Londynie pomogło Emily odciąć się od człowieka, którego uważała za swój największy grzech. Nowe fakty dotyczące śmierci jej rodziców spadły na nią niczym grom z jasnego nieba, a wpływ nowego przyjaciela zaczynał być dość mocno odczuwalny przez wszystkich wokół, oprócz niej samej, gdyż dziewczyna nie potrafiła dostrzec w tym działaniu, ani grama fałszu.

Caden Diaz nie należał jednak do osób, które łatwo odpuszczały. W dodatku chłopak był zdeterminowany, aby spełnić ostatnią obietnicę, którą złożył swojej diablicy.

A to oznaczało tylko jedno...nie miał zamiaru cofnąć się przed niczym.

~ Nim umrzemy, proszę, pozwól mi zrobić jeszcze jedną rzecz ~


MOTYWY:

HATE-LOVE

MORDERSTWA

DZIENNIKARKA&ZABÓJCA

TAJEMNICA

SPISEK

ŚMIERĆ

TOKSYCZNOŚĆ


#TDSOBwnb - oficjalny hasztag!

THE DARKSIDE OF DEATH & BLOOD [18+]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz