14 Stormen

2.3K 40 1
                                    

Jeg skubber blidt til ham, men han holder stadig fast. "Slip mig!" siger jeg og forsøger at rive mig fri. Han holder stadig fast i mig. "Caroline jeg elsker dig!" siger han højt. Jeg får vredet mig fri og kigger ondt på ham. "Thor det kommer jo ikke til at gå" siger jeg opgivende. "Det vil jeg lave om på!" siger han bestemt og tager fat om mine skuldre. "Kan du slet ikke huske de gode dage?" siger han og rusker i mig. "Slip mig!" siger jeg nu lidt højere. Jeg forsøger at rive mig fri fra ham, men han er stærk. Jeg fører min hånd op i luften, og svinger den gennem lokalet. Et brag lyder i hele huset. Han tager sig til hans kind jeg lige havde givet en lussing. "Hva' fanden laver du?" spørger han surt. Han griber mig nu hårdt i armen, og kigger truende på mig. 

En hånd griber hans skulder, og hiver ham væk fra mig. Anton slæber ham ud i entreen og Emma kommer over mod mig. Jeg kaster mig grædende ind i hendes arme. 

Thors synsvinkel:

"Hvad fanden har du gang i?" siger jeg arrigt. Anton kigger beroligende på mig, "hvad havde du tænkt dig at gøre ved hende?" spørger han. Jeg kigger ned på min sammenkrummede hånd, og kigger på Anton igen. En tåre falder ned af min kind, og jeg tørrer den hurtigt væk. "For fanden mand, det havde du da ikke.." siger han og kigger mig dybt i øjnene. "Det havde jeg nok ikke.." svarer jeg og tager mig til min brændende kind. "Slog hun dig?" spørger han og giver mig en kæmpe krammer. Jeg nikker og lader tårerne frit løb. 

Normal synsvinkel:

"Hvad skete der?" spørger Emma stille. "Thor har bollet udenom. Og ikke bare udenom, med fucking Simone!" græder jeg. "Ej what! Jeg troede ikke i var kærester?" spørger hun, jeg ryster på hovedet. "Han ville ikke give slip på mig, så jeg slog ham." Siger jeg og snøfter. Hun krammer mig, "men der skete ikke noget med dig?" spørger hun. Jeg ryster let på hovedet. "Skal jeg sove her hos dig?" hvisker hun. Jeg nikker og trækker mig fra krammet. Jeg går med faste skridt ud mod Thor. "Jeg vil gerne bede dig om at gå..." siger jeg stramt. "Men Caroline for faen," siger han og går stille over mod mig. Jeg peger mod døren "UD!" råber jeg nu. Anton tager ham p skulderen, og skubber blidt til Thor. de går udenfor, og Thor sætter sig ind i Antons bil. Anton går tilbage mod mig, "tak fordi du kunne komme med så kort varsel," siger jeg til ham og krammer ham. "Jeg blev helt nervøs, da du skrev jeg skulle komme!" Han vender sig om og sætter sig ud i bilen til Thor. Jeg vender mig mod Emma og vi går indenfor. Jeg fortæller hende hele historien og, vi falder hurtigt i søvn bag efter. 

Gymnasielivet - CITYBOISWhere stories live. Discover now