49 Hospitalet

1.6K 39 0
                                    

Anthon hiver ivrigt i os, og får os med ud på toilettet, hvor Maria ligger. "Thor ring efter en ambulance" siger jeg alvorligt, og går hen til Maria. "Maria? Er du der Maria?" spørger Munke der sidder på knæ ved siden af hende. Jeg henter en pude til at ligge under hendes hovede. Jeg løfter hendes krøllede hovede og ligger det på den hvide pude. Mine hænder er helt røde, og blodige. "Alfred hun bløder!" siger jeg og kigger på ham. Han griner lidt for ham selv. "Alfred jeg mener det hun bløder helt vildt!" råber jeg nu og viser ham mine hænder. 

Ambulance menneskerne kommer nu ind og henter hende på en båre. Munke går med hende da han er hendes kæreste, og vi andre bliver tilbage. Jeg stiller mig hen til Thor, som trækker mig ind i et kram. Han står bare sådan og holder om mig indtil hun er båret ud. 

Vi sætter os alle ind stuen og ingen siger noget. "Hvad skete der?" spørger jeg og bryder stilheden. "Vi synes et ville være sjovt at lave en glidebane ude på toilettet, så det gjorde vi.... Og ja, så fladt hun og knaldede hovedet lige ned i gulvet" fortæller Emma stille. "Det virkede som en god idé på det tidspunkt" tilføjer Anthon og kigger stift ned i gulvet. Stemningen er ret ødelagt efter uheldet, så vi vælger alle at gå i seng. 

Thor ligger sig i sengen, kun iført underbukser. Jeg klæder mig langsomt af lige foran ham. Jeg kan se på ham, at det tænder ham helt vildt. Jeg har en vildt sexet g-streng på og en gennemsigtig BH på. 

Thors synsvinkel: 

Hun står og klæder sig langsomt af. Hun er vildt sexet i hendes undertøj. Jeg trækker dynen hurtigt over mit skridt, så hun ikke kan se min vilde boner. Hun kravler langsomt, som en missekat, hen mod mig. Hun har det mest smørrede, frække smil på og hun ligger sig på siden helt op af mig. 

Normal synsvinkel: 

Jeg ligger mig helt op af ham og vender ryggen til ham. Han trækker sig tættere på mig, og begynder at gnide sig op af mig. Jeg vender mig mod ham og kigger ham dybt i øjnene. "Ikke i aften, vel?" siger jeg og teaser ham helt vildt. Jeg kysser ham på munden og det udvikler sig til et snav. Jeg bryder kysset og vender mig væk fra ham igen. Jeg smiler for mig selv. Han skal sku ikke få lige hvad han peger på. Han må arbejde for det. 

Gymnasielivet - CITYBOISOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz