Jeg havde helt glemt, at jeg holder fest for Thor i morgen aften. Thor smider sig på min seng, "jeg skal lige snakke med Em. Jeg kommer lige om lidt" siger jeg og går ud fra mit værelse.
"Har Lin styr på festen i morgen?" spørger jeg Em lavt, da hun tager den. "Ja, alt er klar" griner hun, "har du styr på Thor?" spørger hun. "Ja, men han ved det ikke, det skal jo være en surprise" siger jeg. "Nå men du må jo komme tilbage til din kæreste" siger hun og laver kysse lyde. Jeg griner og ligger på.
Jeg åbner forsigtigt døren til mit værelse. "Hva så smukke? Er alt ok?" spørger han. Jeg putter mig helt ind til ham, "nu er det" siger jeg og kysser ham blidt. "Vil du ikke møde mig inde i byen imorgen aften? Vi kunne spise et hyggeligt sted" siger jeg og bider mig i læben. Han nikker og kysser mig midt på munden.
Kysset udvikler sig, og hans hånd glider op under min løse sommertop. Han bløde hånd kører langsomt op og ned af min mave, og klemmer blidt mit bryst. Jeg kysser ham op af nakken og ender oppe ved øret. "Har du noget" hvisker jeg og bider hans øreflip. Hans hånd finder vejen ned til hans lomme, hvor han hiver en lille pakke op. Jeg kigger frækt på ham, og han løfter sine øjenbryn. Ham der ellers lå øverst ruller rundt, så det nu var mig der lå øverst. Han hiver min trøje over hovedet og derefter sin. Jeg åbner han bukser og hiver dem af ham.
Han kører sine hænder op og ned af min ryg, og de finder vej til min røv. Han trækker langsomt op. Jeg lukker mine øjne og lytter til vores vejrtrækninger. De matcher flere gange. Vi holder begge vejret i flere sekunder, og jeg falder kort efter ned på siden af ham. Han ligger sig helt ind til mig. "Jeg elsker dig" hvisker han og kysser mig bildt.
UPS! Jeg fuckede lidt op i rækkefølgen, så i har nok misset kapitel 82. Min fejl, men jeg håber alle får læst det <3
YOU ARE READING
Gymnasielivet - CITYBOIS
FanfictionCaroline er en pige på 17 der lige er begyndt på Øregård gymnasie. Første dag møder hun Thor. Han hjælper hende ind i de rigtige omgangskredse og bliver en rigtig god ven, måske lidt mere end en god ven. Men en dag ændres det hele.