92 Strædet

1.4K 49 2
                                    

Vi går længe rundt i København. Alle  små gader vi kan komme ned af, går vi ned af. Vi hygger os helt vildt. Jeg fortryder lidt det jeg sagde, om at vi var kedelige. Det er vi slet ikke. 

"Hvad tænker du på søde?" spørger Thor pludseligt. Jeg ryster på hovedet, "hvor meget jeg fortyder jeg sagde vi var kedelige" siger jeg og kigger flirtende op på ham. "Tjooo" siger han og skifter pludselig retning. Han trækker mig ind i et lille lukket stræde, og stopper først op, da vi ikke længere kunne se gaden vi gik på før. Det var begyndt at blive mørkt, så det eneste lys der var, var fra en gadelampe et stykke væk. "Hvad skal vi her Thor?" spørger jeg ham nysgerrigt. Han stiller sig op af en væg og trækker mig ind i et langt først intimt kys. Kysset udvikler sig hurtigt, og han presser mig op af væggen. Jeg trækker mig kort fra kysset, for at kigge ham dybt i øjnene. "Den havde jeg ikke set komme" griner jeg lavt. "Så er vi ikke så kedelige endda" smiler Thor. Jeg bider mig i læben og begynder at kysse hans hals. Jeg bevæger mine læber langsomt op mod han øre. "Jeg keder mig aldrig i dit selskab" hvisker jeg og bider blidt hans øreflip. Han svinger mig rundt, og skubber mig blidt op af en anden væg, hvor han løfter mig op og jeg svinger mine ben rundt om ham. Vi kysser vildt og længe inde i den lille stræde. Men da det begynder at blive for koldt, og for sent tog vi hjem. 

()

Jeg vågner i Thors arme. Solen blændede mig, så jeg puttede mig endnu mere ind til Thor, for at skygge for solen. Han grynter lidt, og åbner svagt sine øjne. "Godmorgen" hvisker jeg, og kysser ham blidt på kinden. "Godmorgen" svarer han, og fanger min mund med hans læber. "Jeg smutter lige på toilet" siger han og rejser sig. Jeg griner lidt, da han vralter med bar røv ud på toilettet. 

Jeg finder min telefon frem og scroller igennem Instagram. Thor havde lagt et billede op af mig der sover, hvor han skrev at han elskede mig. Jeg tjekkede kommentarende. Mange af pigerne skrev at vi var søde, men der var også mange der var lidt sure. Det er meget komisk at læse sådanne kommentarer. 

"Lidt morgenmad til min smukke pige" siger Thor. Han sætter sølvbakken på sengen, og kravler under dynen til mig igen. "Hvor er du sød" fniser jeg, og kysser ham. Han finder hans macbook frem og sætter en film på. 

Gymnasielivet - CITYBOISTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang