6 Sex on the Beach

3.4K 41 0
                                    

Jeg kigger ham dybt i øjnene og smiler til ham. Han har et meget seriøst blik i øjnene, "Hva glor du på?" Griner jeg. Han smiler sødt til mig "noget smukt" siger han og begynder at kysse min hals. Jeg bider mig i læben og lader mig rive med. Jeg kan høre at der er nogen der råber inde fra stranden af. "Thor hvis du skal med hjem, så er det nu, vi andre går" råber Anton. "Bare gå" råber jeg tilbage, og visker til Thor at han bare kan sove hos mig. Han nikker og kysser mig videre på halsen. Jeg var ved at falde ned, så jeg 'hopper' op på ham igen. Han kysser mit bryst, og langs min hals. "Thor..." hvisker jeg. Han lytter ikke. "Thor det er ikke godt, det her..." Stønner jeg let. Jeg kører mine hænder gennem hans fugtige hår og kigger ham dybt i øjnene. Han slipper kort mig, så jeg falder lidt ned, men ikke så jeg kom under vandet. Han griner lidt. 

Jeg læner mig tilbage og flyder nu helt. jeg kommer ind på lidt lavere vand, så vandet lige dækker mit bryst. Thor stiller sig med ryggen til stranden, og kører hans fingerspidser langs min overkrop. han stopper lige da han når min trussekant. Jeg rejser mig op, og mine fødder rammer den bløde sandbund. Jeg går helt tæt på Thor og kysser let hans krop. jeg starter ved hans buksekant og op mod hans ansigt. Da jeg når hans hals stopper jeg og folder igen mine ben om hans mave. Jeg svinger mine arme om hans hals, og kysser den først let, og derefter hårdere. Jeg går langsomt efter hans øre, "mine forældre skal til nogle venner på lørdag.." hvisker jeg og bider ham blidt i øret. Han kysser mig midt på munden som svar. Han griber min røv, og giver den et kærligt klem. Jeg river let i hans nakkehår og læner mit hovede tilbage i et støn, da jeg mærker at han er blevet hård. Han gubber mig blidt ind mod den, og kysser mit bryst. Hans hånd klemmer nu blidt mit ene bryst. 

Der er ikke længere nogen på stranden, så vi går ind på lidt lavere vand. Vandet er nu så lavt, at vi kan sidde på bunden, så vandet lige dækker vores bryst. Thor sætter sig på den bløde bund, og jeg sætter mig oven på ham. Han kysser min hals videre og eg mærker at han er blevet hård igen. Jeg trækker let ned i hans buksekant. Han kigger mig dybt i øjnene og hiver også let i min trussekant. Jeg lader ham gøre det, og Han fører sin hånd langsomt ned. Jeg udbryder i et stor støn, da han kærtegner den blidt. Han leger med mig i en dejligt tid, indtil jeg stopper ham. Han kigger undrende på mig. Jeg smiler til ham og dykker under vandet. Jeg havde på forhånd trukket hans bukser godt ned. Jeg samler min hånd om den. Jeg kysser den blidt og kører min tunge frem og tilbage på den. Da jeg kommer op for trække vejret, fortsætter jeg ved at køre min hånd frem og tilbage. Han stønner og kysser mig, da jeg var færdig. 

Gymnasielivet - CITYBOISTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang