17 Fredags Café

2.3K 32 0
                                    

Skoledagen er hurtigt overstået og jeg skynder mig hjem. På vejen tænker jeg på Thor. Overgav jeg mig for hurtigt? Var jeg for nem? Han lovede jo at han aldrig ville gøre det igen, men tanken om at han har gjort det skræmmer mig. Jeg træder ind af døren, og møder min mor. Jeg giver hende en kæmp krammer, "hvad er der med dig i dag? Har det noget at gøre med Thor?" siger hun og smiler til mig. "Er det ok jeg sover ude i aften? Jeg skal til fredags cafe på ØG, og crasher hos Thor bagefter," spørger jeg hende. "Ja selvfølgelig må du det. Det er vel også nemmere for dig," siger hun, "men bare ikke gør noget du ikke er klar til!" Siger hun og kigger alvorligt på mig. "MOOAAR!" siger jeg, og går op på mit værelse.

Jeg åbner mit klædeskab, og finder et par fede hvide løse bukser, og en smuk stram top, hvor stropperne krydser på brystet. Jeg sætter mig hen til mit makeup bord og lægger en flot naturlig rosa makeup. Jeg glatter mit ellers lyse krøllede hår, og sætter det op i en stram hestehale. Jeg tager et kig på klokken, og opdager at den allerede er 7. Jeg skal med toget kl 8, og jeg skal også lige nå at få noget at spise. Jeg løber ned i køkkenet, og smører en nutella mad, og griber et grønt æble. Jeg får spist det hele og går op på mit værelse igen. Jeg trækker i tøjet jeg havde lagt frem før, og putter mit hvide Hérmes armbånd på og mine fine ringe. På den anden arm tager jeg mit Valentino armbånd på. Jeg trækker i mine Valentino sko og kaster min trench coat over min Chanel taske.

Jeg løber ned mod toget, og når det lige. Jeg skriver til Thor:
Mig: Hej snut, jeg sidder i toget nu, henter du mig på hellerup st? Kys <3

Thor: Selvfølgelig gør jeg det lækkermås. Glæder mig til at se dig, og bestemt til i aften! <3

Mig: Hehe, jeg er næsten på Bernstorffsvej <3

Thor: Godt, for jeg er på Hellerup nu <3

Jeg ligger min telefon fra mig, og kigger ud af vinduet. Damen i højtaleren fortæller at næste station er Hellerup, og jeg rejser mig fra min plads. Toget stopper brat, og jeg falder over i en dreng foran mig. "Hey, se dig for!" Siger drengen og vender sig om. "Undskyld" svarer jeg og vender øjne af ham. Jeg kommer ud af toget, og ser Thor med det samme. Jeg løber over og krammer ham. Drengen fra før, kommer over og siger hej til Thor. De kender åbenbart hinanden. Thor introducere mig til ham. Han hedder Maximillian. "Hey, undskyld for det før," siger han og griner. "Det okay," siger jeg og smiler. Thor får sagt farvel, og kysser mig på munden.

Thor tager min hånd, og vi går ned mod ØG. Folk strømmer ind i den store bygning, og Thor og jeg stiller os i kø til at komme ind. Han har stadig ikke sluppet min hånd. Køen er lang, og ventetiden føles som uendelighed. Thor trækker mig ind til ham og jeg ligger mit hoved på hans bryst. Han kysser mit hår, og jeg kigger på ham. Han kysser mig på munden. Kysset udvikler sig til et langt intimt kys. Køen rykker sig, og vi kommer nu ind til fredags cafeen.

Gymnasielivet - CITYBOISWhere stories live. Discover now