41 B-day prep

1.7K 38 1
                                    

Ugen går hurtigt, og der er nu fredag. Vi fik tidligere fri i dag, fordi vores sidste modul var aflyst. Jeg skynder mig hjem, og gør klar til i aften. Mine forældre var taget på en 'før tid' ferie, så vi havde hele huset for os selv. Jeg går ned i stuen og fjerner alle de ting der ikke må ødelægges, og stiller nogle kopper frem. Jeg havde aftalt med nogle af pigerne at de skulle komme tidligere. De ville have sushi med, så vi ikke skulle vaske noget op. 

Jeg får gjort huset klar, så nu mangler jeg kun at gøre mig klar. Jeg ser på klokken. 16.10 står der. Jeg havde aftalt med pigerne at de skulle komme kl. 19.30, og resten kommer 22.00. Jeg glæder mig helt vildt. Jeg tager et par vildt fede Zara bukser på, og en stilet blonde croptop. Jeg laver en turban af mit Hermes tørklæde, og tager en masse smykker på. Jeg ligger en støvet grå makeup, og en kaffebrun læbestift. Jeg begynder så småt at være klar. 

Der bliver banket på døren, og jeg løber ned og åbner. Lisa, Emma, Anna, Cecilie, Marie og Emilie står i døren, med sushi og en ballon hver. De går ind i stuen, og sætter ballonerne op, så der står 'CARO 17'. "Ej piger, det skulle i ikke have gjort" siger jeg og smiler over hele hovedet. "Jo vi skulle, 17 år er specielt. Det er det sidste år, inden du skal tage ansvar" siger Emilie, og sætter sig ved siden af mig. "Vi går ud i køkkenet og gør maden klar" siger Emma, og går ud i køkkenet med Lisa og Marie lige i hælene. "Ej piger jeg kommer og hjælper" råber jeg. "Nej nej, catch nu up med pigerne" råber Lisa tilbage. 

"Hvordan går det så med Thor?" siger Cecilie og kigger spændt på mig. "Ret godt lige nu" siger jeg og smiler. "Hvad mener du med lige nu?" spørger Anna og sætter sig ved siden af mig. jeg fortæller dem hele historien. "Hold da op! Men i er sammen nu?" siger Emilie og kigger overrasket på mig. Jeg nikker og de andre piger kommer ind i stuen. De har fade med sushi i hænderne. 

Vi får hurtigt spist maden. Det glæder mig at alle pigerne klinger så godt sammen. De er sku søde at de har købt balloner til mig. Vi får spist færdigt, og begynder at rydde af. Cecilie sætter Purple Light remix på og skruer helt op. Vi synger alle med, og danser fjollet til den. 

Gymnasielivet - CITYBOISWhere stories live. Discover now